Toon posts:

Waar slaat dit op?

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn topic "wie wil er iets voor mij doen?"

Ligt eraan wat jij verstaat onder illegaal? Als ik een dvdtje huur bij de videotheek mag ik em branden. Ik mag 1 kopie hebben mits ik heb niet verkoop, uitleen voor branden etc. Dat kan een ander illegaal vinden.

Ik heb zelf een legitieme office 2003 professional en een legitieme office 2004 for Mac.

Blijf niet aan de gang.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

GoT is gewoon geen hulpdienst die even wat dingetjes voor jou doet PUNT ;)

En omdat je al 2 legale versies van iets hebt, wil je de derde niet meer legaal.. lekker lompig imo

[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 21-04-2007 18:28 ]

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

met ^^.

Ook: je 2007 template werkt niet op 2003.

2: Normaal kan je gewoon met een XP installatie alles downloaden, mits alles legaal is.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:27:
Als ik een dvdtje huur bij de videotheek mag ik em branden. Ik mag 1 kopie hebben mits ik heb niet verkoop, uitleen voor branden etc. Dat kan een ander illegaal vinden.
incorrect, het origineel is niet jouw eigendom, dus je mag geen kopieen maken

[ Voor 5% gewijzigd door BasieP op 21-04-2007 18:31 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:27:
Ligt eraan wat jij verstaat onder illegaal? Als ik een dvdtje huur bij de videotheek mag ik em branden. Ik mag 1 kopie hebben mits ik heb niet verkoop, uitleen voor branden etc. Dat kan een ander illegaal vinden.
TS moet dus niet alleen de FAQ's en forumregels doorlezen, maar ook zich eens verdiepen in de copyrightwetgeving... :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Libido
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
BasieP schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:31:
[...]

incorrect, het origineel is niet jouw eigendom, dus je mag geen kopieen maken
Nee, jou opvatting (waarschijnlijk beinvloed door BREIN oid, die je dit graag doen geloven) is juist incorrect.
De wetgeving rondom de ThuisKopie geeft jou de mogenlijkheid om een kopie te maken. Daarom betaal je ook heffing op lege CD/DVD's . Hiervoor hoeft het origineel niet van jou te zijn. Maar letop; het is geen recht. Je mag dus geen kopieer beveiling oid omzeilen (=strafbaar). Je bent als "thuiskopieerder" niet verantwoordelijk om te achterhalen of de bron van jou kopie origineel is. Die verantwoordelijkheid ligt bij de aanbieder. Daarom is downloaden van muziek/film (software NIET) legaal, maar aanbieden juist strafbaar. Doordat je als bv .torrent downloader ook upload is dit dus een illegale methode. Maar er zijn natuurlijk alternatieven :-)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.