Toon posts:

Een grote installer van merdere installers maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een paar programmaatjes die ik steeds na een (bijv na een format) format wil installeren, maar nu lijkt het me handig als ik van al die losse installers een grote installer maakt die alles in een ker of achter elkaar installeert.

Is dit mogelijk? Zoja, waarmee? Alvast bedankt voor je reactie!

• akaIDIOT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-04 17:06
Je kan met een programma als winzip of winrar wel een selfextracter (exe) maken, waarna automagisch een exe wordt aangeroepen.

Mss is het mogelijk meerdere exe's daar aan te roepen na elkaar ?

*stu!ter* *boink*

Verwijderd

Wat jij zoekt is een unattended slipstreamed windows xp sp2 install cd. mooie trefwoorden in combinatie met google :) succes.

misschien gek maar ik kan het topic op het got-forum niet meer vinden :/
edit:
unattended windows :)
Waar ik ook aan dacht is Auto-It. Heb er zelf nog niet mee gewerkt maar het doet precies wat je wilt ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 23:25 ]

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
http://www.msfn.org/board...58d23f634e5&showforum=101
Dit is wat je zoekt denk ik. Mbv dat forum kun je je hele windows instalatie + programma's automatisch laten verlopen vanaf het moment dat je je computer van cd boot. Je kunt het natuurlijk ook minder extreem maken en alleen naar 'Application Installs' kijken.

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:08
Zelf nog nooit gebruikt, maar volgens mij is http://www.installpad.com/ precies wat je zoekt.

Dat lijkt me iets minder moeite te kosten dan Windows gaan lopen slipstreamen enzo.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet in wat dit in DTE doet? Een move naar CSA dan maar, maar daarbij meteen de kanttekening dat ik de topicstart behoorlijk aan de magere kant vind en ik vermoed dat dit topic daar ook geen lang leven beschoren is.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1