[Orange] Forward Lookup Zones

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 11:09
Iemand enig idee hoe ik Forward Lookup Zones aan het werk krijg naar de buiten wereld.

Als ik een domainnaam richt naar mijn LB modem dan kan ik wel op me server komen maar ik kan op mijn server niet de dns server naar een ander ip laten wijzen. zoals

xxx.mijndomainnaam.nl

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 11:09
kick

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 00:23

tismij

???

xxx.mijndomein.nl doe je of op je webserver zelf (dan DNS record maken bij je hoster die alles .mijndomein.nl naar je server stuurt en daar subdomeinen instellen) of bij je hoster (appart DNS record maken voor xxx.mijndomein.nl).
Hoe dan ook, niet iets dan je op de modem/router/adsl instelt.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is niet zoals we hier te werk gaan andrestartrek, sorry.

Als je ergens niet uitkomt, kun je hier uiteraard terecht. Omschrijf dan het probleem wat je probeert op te lossen, de stappen die je zelf al hebt geprobeerd, waar je op vast liep en wat er niet lukte. We helpen je dan graag verder.

Voor het voorkauwen hoe iets moet, verwijzen we je echter naar de handleiding/helpdesk van het betreffende product/stuk software.

Zie daaromtrent ook dit stukje tekst uit ons algemeen beleid - en lees de rest ook gelijk even, als je daar toch bent, dat voorkomt toekomstige teleurstellingen.

Dit topic is gesloten.