[Feisty] Firefox heeft geheugenverlies na herstart.

Pagina: 1
Acties:

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
Hiya,

Ik heb sinds gisteren Ubuntu Feisty geinstalleerd, en ben zeer tevreden, mijn geluid heb ik aan de gang gekregen, Beryl werkt fantastisch, touchpad imv Gsynaptics doet het ook zeer goed.

Alleen Firefox doet HEEL moeilijk, als ik ctrl+scroll doe verkleint/vergroot te de tekst. Alleen, als ik Firefox heb afgesloten, en herstart, dan is hij zijn instellingen (text size naar default).

Op Google heb ik gezocht naar 'Firefox resets font size', 'Firefox forgets font size', maar helaas, deze zoekopdrachten leverden niets op.

Heeft iemand misschien een tip?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:53
Typ eens in de adresbalk about:config en zoek op font, zijn zat instellingen die je dan kan instellen, denk dat je daar wel de mogelijkheid hebt om het standaard anders in te stellen.

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Onder Edit -> Preferences -> Content kun je de default font-size instellen. ctrl-+/- is volgens mij idd tijdelijk...

[ Voor 6% gewijzigd door user109731 op 21-04-2007 16:42 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
JanDM schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:42:
Onder Edit -> Preferences -> Content kun je de default font-size instellen. ctrl-+/- is volgens mij idd tijdelijk...
Nope, helaas, daar ook aangepast, en daar blijft het inderdaad staan, maar dit wordt NIET toegepast. Daarintegen: als ik mijn font verander, dat werkt wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Snake op 21-04-2007 16:44 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Snakiej schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:43:
[...]

Nope, helaas, daar ook aangepast, en daar blijft het inderdaad staan, maar dit wordt NIET toegepast. Daarintegen: als ik mijn font verander, dat werkt wel.
Het werkt bij veel websites iid niet (Google wel bijv.), dan moet je onder de 'Advanced' button een en ander instellen.

Ik denk dat jij op zoek bent naar de No Squint extensie. Daarmee kun je een default zoom-level instellen, en hij kan per website aangepaste instellingen onthouden :)

[ Voor 3% gewijzigd door user109731 op 21-04-2007 16:56 ]