Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Typ eens in de adresbalk about:config en zoek op font, zijn zat instellingen die je dan kan instellen, denk dat je daar wel de mogelijkheid hebt om het standaard anders in te stellen.
Onder Edit -> Preferences -> Content kun je de default font-size instellen. ctrl-+/- is volgens mij idd tijdelijk...
[ Voor 6% gewijzigd door user109731 op 21-04-2007 16:42 ]
Nope, helaas, daar ook aangepast, en daar blijft het inderdaad staan, maar dit wordt NIET toegepast. Daarintegen: als ik mijn font verander, dat werkt wel.JanDM schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:42:
Onder Edit -> Preferences -> Content kun je de default font-size instellen. ctrl-+/- is volgens mij idd tijdelijk...
[ Voor 7% gewijzigd door Snake op 21-04-2007 16:44 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Het werkt bij veel websites iid niet (Google wel bijv.), dan moet je onder de 'Advanced' button een en ander instellen.Snakiej schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:43:
[...]
Nope, helaas, daar ook aangepast, en daar blijft het inderdaad staan, maar dit wordt NIET toegepast. Daarintegen: als ik mijn font verander, dat werkt wel.
Ik denk dat jij op zoek bent naar de No Squint extensie. Daarmee kun je een default zoom-level instellen, en hij kan per website aangepaste instellingen onthouden
[ Voor 3% gewijzigd door user109731 op 21-04-2007 16:56 ]