Hey, na uren en uren proberen en checken ben ik nu een beetje ten einde raad, alles "lijkt" goed, maar ik krijg m'n nieuwe configuratie niet meer aan de praat:
specs:
behuizing:
VB5001SNA Thermaltake Tai-Chi (waterkoeling verwijderd)
stroom:
Zalman ZM600-HP (gloednieuw)
moederbord:
Asus A8R32-MVP Deluxe
cpu:
AMD Athlon 64 X2 4400+
geheugen:
Kingston ValueRam 2048 MB, PC3200, 400 MHz, 3, Kit Of 2
harde schijf:
WD HDD Caviar SE16 320 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
geluid:
Creative SoundBlaster X-Fi Platinum
grafisch:
Sapphire VGA Radeon X1900XT Crossfire 512 MB (master)
Club3D VGA Radeon X1950XT 512 MB (slave, nieuw)
koeling:
standaard casefans, zalman op de cpu.
Ik heb net alles overgeheveld in de Tai-Chi met de nieuwe psu en de crossfire setup. Alles is dus, altijd met het nodige geweld, uit de gare, krappe en rammelende NZXT Nemesis Elite gehaald en in de nieuwe ruime bak geplaatst.
Ik heb allerlei dingen nog geprobeerd: waterkoeling, oude psu, geen crossfire maar alleen oude kaart of nieuwe kaart, componenten zonder stroom zetten, andere stroomkabel, alle connecties nagelopen en boekjes nagelopen...
Probleem blijft: ik kan de pc niet meer aankrijgen, af en toe bij het proberen geeft ie een kleine powerschok van een kwart seconde. PSU doet het gewoon als ik de 24-pins doorlus, los van het moederbord.
Vraag is dan ook: zou mijn moederbord kapot zijn? Ik hoop het niet maar ben bang van wel...
Thanks in advance.
StuK
specs:
behuizing:
VB5001SNA Thermaltake Tai-Chi (waterkoeling verwijderd)
stroom:
Zalman ZM600-HP (gloednieuw)
moederbord:
Asus A8R32-MVP Deluxe
cpu:
AMD Athlon 64 X2 4400+
geheugen:
Kingston ValueRam 2048 MB, PC3200, 400 MHz, 3, Kit Of 2
harde schijf:
WD HDD Caviar SE16 320 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
geluid:
Creative SoundBlaster X-Fi Platinum
grafisch:
Sapphire VGA Radeon X1900XT Crossfire 512 MB (master)
Club3D VGA Radeon X1950XT 512 MB (slave, nieuw)
koeling:
standaard casefans, zalman op de cpu.
Ik heb net alles overgeheveld in de Tai-Chi met de nieuwe psu en de crossfire setup. Alles is dus, altijd met het nodige geweld, uit de gare, krappe en rammelende NZXT Nemesis Elite gehaald en in de nieuwe ruime bak geplaatst.
Ik heb allerlei dingen nog geprobeerd: waterkoeling, oude psu, geen crossfire maar alleen oude kaart of nieuwe kaart, componenten zonder stroom zetten, andere stroomkabel, alle connecties nagelopen en boekjes nagelopen...
Probleem blijft: ik kan de pc niet meer aankrijgen, af en toe bij het proberen geeft ie een kleine powerschok van een kwart seconde. PSU doet het gewoon als ik de 24-pins doorlus, los van het moederbord.
Vraag is dan ook: zou mijn moederbord kapot zijn? Ik hoop het niet maar ben bang van wel...
Thanks in advance.
StuK