hey,
ik had al een eerdere thread gemaakt maar die werd een beetje rommelig, dus opnieuw opzoek naar een game pc,
ik wil met deze pc de huidige en de toekomstige gewoon op high kunnen spelen(laat de videokaart dan nog even buiten beschouwing) met name, LOTR online, C and C T3 etc...
moederboard P5N32-E SLI 197,-
zijn nog twijfels over sinds de sli optie misschien wel overbodig is. bovendien wil ik een moederboard die lang mee gaat
cpu intel core 2 dual e6600 212,-
de meester van de high-end gaming op dit moment..
.
Geheugen kingston 667-kit 2gb pc 5300 85,-
snel genoeg geheugen en ruimte voor een overclock
Video kaart GeForce 6600 CGNX-666TVD 0,-
jullie zullen vast denken´´ wat 900 euro en dan zo´n kaart´´, ja das waar maar ik krijg hem van een vriend en ik wacht op de volgende dx 10 series
HDD seagate barracuda 320 gb 75,-
groter dan dit hoef ik echt niet
Kast antec atlas 131,-
weet iemand of die voeding wel goed is~
DvD rew samsung sh-182d 30,-
--------------------------
nu weet ik het betreft het moederboard en de kast nog niet. Die video kaart moet het denk ik nog wel een tijdje doen en dan kijk ik wel naar de DX 10
Dit alles voor ongeveer 730 euro
verbeter waar nodig,
groeten GG
ik had al een eerdere thread gemaakt maar die werd een beetje rommelig, dus opnieuw opzoek naar een game pc,
ik wil met deze pc de huidige en de toekomstige gewoon op high kunnen spelen(laat de videokaart dan nog even buiten beschouwing) met name, LOTR online, C and C T3 etc...
moederboard P5N32-E SLI 197,-
zijn nog twijfels over sinds de sli optie misschien wel overbodig is. bovendien wil ik een moederboard die lang mee gaat
cpu intel core 2 dual e6600 212,-
de meester van de high-end gaming op dit moment..
.
Geheugen kingston 667-kit 2gb pc 5300 85,-
snel genoeg geheugen en ruimte voor een overclock
Video kaart GeForce 6600 CGNX-666TVD 0,-
jullie zullen vast denken´´ wat 900 euro en dan zo´n kaart´´, ja das waar maar ik krijg hem van een vriend en ik wacht op de volgende dx 10 series
HDD seagate barracuda 320 gb 75,-
groter dan dit hoef ik echt niet
Kast antec atlas 131,-
weet iemand of die voeding wel goed is~
DvD rew samsung sh-182d 30,-
--------------------------
nu weet ik het betreft het moederboard en de kast nog niet. Die video kaart moet het denk ik nog wel een tijdje doen en dan kijk ik wel naar de DX 10
Dit alles voor ongeveer 730 euro
verbeter waar nodig,
groeten GG