Ik weet niet of het toeval was maar net toen ik Tweakers.net laden kreeg ik een melding dat er een virus geblokkeerd was, of dit nou toeval is dat het net op dit moment werd toegezonden door iemand naar mijn pc toen ik de site laden of dat er iets fout is bij Tweakes.net.
Ik denk allereerst dat Tweakers.net geen virus zal verspreiden. Daarnaast zal je met meer informatie moeten komen over wat er door wat geblokkeerd is op welke manier en of je het kan reproduceren. Zo kan niemand anders nagaan wat er met je systeem mis is
Ik denk dat Asus dat ook niet zal doen, toch is het gebeurdmithras schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:55:
Ik denk allereerst dat Tweakers.net geen virus zal verspreiden.
Maar iets meer info kan wellicht helpen.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Volgens mij heb ik het gevonden, WMP 11 openende de een rare url daar zat het wel aan hebben gelegen, sr voor het topicmithras schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:55:
Ik denk allereerst dat Tweakers.net geen virus zal verspreiden. Daarnaast zal je met meer informatie moeten komen over wat er door wat geblokkeerd is op welke manier en of je het kan reproduceren. Zo kan niemand anders nagaan wat er met je systeem mis is
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()