[Fifa 07] Venster minimaliseert steeds

Pagina: 1
Acties:

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-12 13:21
Heb paar dagen geleden Fifa07 geïnstalleerd, en nu laatste 2-3 dagen als ik wil spelen krijg ik wat voor filmpjes en afbeelding e.d., en tussen elke 'overgang' van filmpje naar volgend filmpje/afbeelding wordt het beeld geminimaliseerd, en kom ik dus bij het bureaublad uit, als ik dan elke keer weer maximaliseer kan ik uiteindelijk m'n profiel openen, en na wat doorklikken begint-ie het spel te laden, maar dan stopt-ie, en krijg ik of weer het bureaublad, of loopt-ie helemaal vast.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? (Mij lijkt dat m'n computer het spel aan moet kunnen: P4, 2,8 GHz, 1 GB Ram)

Verwijderd

Mij lijkt dat m'n computer het spel aan moet kunnen: P4, 2,8 GHz, 1 GB Ram
ondanks het feit dat ik meer aan software complicaties zit te denken zou een meer uitgebreide versie van je specs-overzicht wel prettig zijn.

• lennartkocken
Pentium 4 2,8 GHz
Asus P4S8X-X (mobo)
1 GB Ram
Geforce FX 5200 128 MB

Ik krijg trouwens ook af en toe een venster van de VS.net debugger, met dat er dus een fout in Fifa07 is opgetreden... maar kan niet doorklikken want hij loopt vast

[ Voor 53% gewijzigd door lennartkocken op 21-04-2007 13:41 ]

Verwijderd

dat lijkt me ook wel correct, want volgens mij zijn dit nou niet echt de specs waarop je een spel anno 2007 kan draaien, of zit ik er nou helemaal naast? Komt meteen die vraag :p doet ie het bij andere spellen ook?

• lennartkocken
Command and Conquer General ZH en Tiberium Wars (demo) draaien goed genoeg... verder snap je misschien zelf ook dat iemand met een Geforce FX5200 verder geen spellen speelt ;) dus ik weet 't eerlijk gezegd niet

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:30
Heb zelf een P4 2.8, 2GB en een 6200 staan waarop nog prima Fifa07 gespeeld kan worden. Zou het daarin niet zoeken.

Verwijderd

tja, een FX5200 is wel even wat anders. Maar ik snap je punt. Kijk es in je EventLog, wellicht dat daar wat aanknopingspunten te vinden zijn?

• lennartkocken
Nee... helemaal niets te vinden

Verwijderd

start --> uitvoeren --> dxdiag (klik daarna op ja) --> welke versie DirectX?

• lennartkocken
9.0c

Verwijderd

hmm.. vaag probleem. Ben bang dat ik je in ieder geval niet verder kan helpen. Ik hoop iemand anders wel. Succes!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

lennartkocken schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:40:
Ik krijg trouwens ook af en toe een venster van de VS.net debugger, met dat er dus een fout in Fifa07 is opgetreden... maar kan niet doorklikken want hij loopt vast
M.a.w.; puur software-matig probleem. Specs hebben hier dus nada mee te maken.

- Herinstalleer Fifa '07 eens
- Kijk of je in de Fifa '07 installatie-map nog wat log files kan vinden maar meer info in staat

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Dit topic verplaats ik toch even naar Spielerij - Problemen & Vragen :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Is dit een legale versie? Klinkt als een probleem met een slechte crack?

Staat er iets in dit debug venster? (iets van "the memory cannot be read")

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• lennartkocken
Draai 'm nu in de windowed modus, en dat lijkt veel beter te werken :)
Pagina: 1