Bios instellingen Travelmate 292LC

Pagina: 1
Acties:

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-04 16:23
Hoi!

nou om maar meteen met de deur in huis te vallen. Ik heb een laptop gekregen van mijn baas voor mijn bijbaan, maar ik heb met hem afgesproken dat hij nu helemaal van mij is.

Nu wilde ik een spelletje erop installeren. Iets in de trant van Medal Of Honor Allied Assault, maar de onboard videokaart staat op 16mb shared. Nu kan de chipset tot maximaal 64 mb shared aan, maar ik heb nergens de optie om het in te stellen.

De bios die erop staat is een hele rare, ik kan namelijk alleen de opties van mijn lpt-poort wijzigen en eventueel een wachtwoord erop. Maar nergens instelling voor HDD's of andere zaken.

Nu is mijn vraag hoe ik die shared video memory grootte aanpas.

Alvast bedankt voor de moeite.

PS: ik heb al gezocht of er niet een andere bios ergens te kijgen is, maar tot nu toe geen success gehad met zoeken.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In sommige gevallen kun je dit vanuit de driver doen (althans, dat kon op mijn Vaio). Kijk eens of het daar misschien in staat. Anders kanhet ook zijn dat die 16MB vast staat en dan heb je helaas niet echt een mogelijkheid het te veranderen.

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-04 16:23
In de drivers staat het ook niet. Kan het niet zo zijn dat dit zich dynamisch aanpast?

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."