Ik heb al een tijdje een probleem met men geluid er komt geen geluid meer uit de boxen van mijn stereo die aangesloten is op de pc aan de stereo ligt het niet en steeds als ik de volume regeling wilt openen komt er een fout melding waarin staat dat er geen geluidapparaat is en geen geuidsoutput. Kan iemand mij helpen??
Verwijderd
uhm, hoe is de situatie nu? Beetje meer info please.
Om wat voor geluidskaart gaat het, drivers correct geinstalleerd? (denk het niet, als ik het zo lees)
Misschien Windows opnieuw geinstalleerd?
Om wat voor geluidskaart gaat het, drivers correct geinstalleerd? (denk het niet, als ik het zo lees)
Misschien Windows opnieuw geinstalleerd?
[ Voor 3% gewijzigd door Thandor op 21-04-2007 12:44 ]
Windows instaleren is helaas onmogelijk (illegaal)
* Tomfish tikt op zijn glazen bol..
Nee, hij doet het echt niet geloof ik... Voordat we je willen/kunnen helpen, hebben we wel wat specs nodig. En wat heb je eigenlijk zelf al gedaan? Google is your friend! Beetje meer inzet dus!
[edit]
Gebruik a.u.b. ook hoofdletter en leestekens ( punten e.d. ) Dat leest wat makkelijker.
Nee, hij doet het echt niet geloof ik... Voordat we je willen/kunnen helpen, hebben we wel wat specs nodig. En wat heb je eigenlijk zelf al gedaan? Google is your friend! Beetje meer inzet dus!
[edit]
Gebruik a.u.b. ook hoofdletter en leestekens ( punten e.d. ) Dat leest wat makkelijker.
[ Voor 25% gewijzigd door Tomfish op 21-04-2007 12:24 ]
Dan ontbreekt je geluidskaart inderdaad.
Maar met zo weinig info kunnen we niet veel.
Geef eens wat specs e.d. Zit je geluidskaart er goed in staat de onboard kaart aan in de BIOS enz.
Maar met zo weinig info kunnen we niet veel.
Geef eens wat specs e.d. Zit je geluidskaart er goed in staat de onboard kaart aan in de BIOS enz.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
huh...?chukkepukke schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:16:
Windows instaleren is helaas onmogelijk (illegaal)
Kun je toch eventjes wat meer specificaties (die ter zake doen) van je systeem geven?
Dit topic gaat op slot. Ik zie nergens eigen inzet en het 'verhaal' in de topicstart is niet bepaald leesbaar te noemen. Tevens ontbreken de specificaties.
Ga eerst eens na of het probleem hard- of software matig is. Indien dat laatste het geval is dan hoort dit topic hier niet thuis en doe je er verstandig aan om eens naar de drivers te kijken. In geval van het eerste: Test de kaart eens in een andere machine, in een ander insteekslot of in geval van een onboardgeluidschip: Kijk eens of het apparaat wel ingeschakeld staat in het BIOS
.
Ga eerst eens na of het probleem hard- of software matig is. Indien dat laatste het geval is dan hoort dit topic hier niet thuis en doe je er verstandig aan om eens naar de drivers te kijken. In geval van het eerste: Test de kaart eens in een andere machine, in een ander insteekslot of in geval van een onboardgeluidschip: Kijk eens of het apparaat wel ingeschakeld staat in het BIOS
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()