Probleem:
Ik heb bij een kennis het probleem dat zodra ik hun digitale camera aansluit op de pc de pc crashed. Dat wil zeggen gewoon in een keer uitvalt en opnieuw start. Als de software van de fabrikant geinstalleerd is start de applicatie wel automatisch op maar bij het opstartscherm van de applicatie crashed de computer weer. Dit doet hij ook zonder software (geen opstartscherm dan natuurlijk van de applicatie).
Geschiedenis:
Toen de camera gekocht werd deed hij hetzelfde. Toen is hij voor 200 euro naar de reparateur geweest. Na herinstallatie van de pc na een paar maanden terug kwam het probleem helaas weer terug. Dit keer hadden ze mij gevraagd om het op te lossen helaas lukt het mijzelf niet.
Geprobeerd:
Drivers proberen te update maar is geen XP driver
Gebeld naar Panasonic , vreemd probleem geen oplossing voor.
Met en zonder Limux Software op de pc geprobeerd beide lopen vast.
Gegevens:
Camera - Panasonic DMC - TZ1
Windows XP - Professional Edition
Asus motherboard (type tijdelijk onbekend)
Wie heeft de goude tip?
Ik heb bij een kennis het probleem dat zodra ik hun digitale camera aansluit op de pc de pc crashed. Dat wil zeggen gewoon in een keer uitvalt en opnieuw start. Als de software van de fabrikant geinstalleerd is start de applicatie wel automatisch op maar bij het opstartscherm van de applicatie crashed de computer weer. Dit doet hij ook zonder software (geen opstartscherm dan natuurlijk van de applicatie).
Geschiedenis:
Toen de camera gekocht werd deed hij hetzelfde. Toen is hij voor 200 euro naar de reparateur geweest. Na herinstallatie van de pc na een paar maanden terug kwam het probleem helaas weer terug. Dit keer hadden ze mij gevraagd om het op te lossen helaas lukt het mijzelf niet.
Geprobeerd:
Drivers proberen te update maar is geen XP driver
Gebeld naar Panasonic , vreemd probleem geen oplossing voor.
Met en zonder Limux Software op de pc geprobeerd beide lopen vast.
Gegevens:
Camera - Panasonic DMC - TZ1
Windows XP - Professional Edition
Asus motherboard (type tijdelijk onbekend)
Wie heeft de goude tip?