Toon posts:

Waar en hoe maak je gratis reclame?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een eigen ringtone website en ik weet niet waar ik reclame moet maken ik heb al superveel geprobeert maar niks lukt
Stuur even een reactie als je goede ideen hebt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Trek een T-shirt aan met daarop je website en ga vandaag door een grote stad lopen, genoeg mensen die het zullen zien.

Enne, wel handig aan te geven wat je zelf al hebt gebprobeerd, zodat we niet met 10 oplossingen komen die je al lang hebt uitgewerkt.

Verder is het zo dat gratis niet gaat lukken. Ik zou dus een kosten/baten analyse maken waarbij je kijkt welke manier van reclame maken het meest effectief is. Als je voor €10 reclame maakt en dat levert je €12 op dan is dat natuurlijk minder interessant als voor €100 reclame maken als dat €2000 oplevert.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er stonden in je net gesloten topic met dezelfde vraag een aantal tips hoe je je topicstart moest verbeteren om het kansrijk te maken :) . Dat is gratis goed advies van de crew, gebruik die ;)

Enne, gratis bestaat niet. Je zult een businessplan moeten maken wat doordachter is dan je openingspost hier.

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 21-04-2007 10:36 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12 12:54

TheBorg

Resistance is futile.

Terw_Dan schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 10:32:
Verder is het zo dat gratis niet gaat lukken.
Je hebt hooguit meer tijd nodig.

• wizzkizz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-11 08:58

wizzkizz

smile...tomorrow will be worse

Hoe zit je qua prijs, vergeleken met de vele andere websites waar je ringtones kunt kopen?
Hoe zit het met het gebruikersgemak, m.a.w. hoeveel moeten mensen doen om een ringtone bij jou te bestellen en die op hun telefoon te krijgen?

Je moet zorgen dat je een goed concept hebt, dat is de eerste vereiste. Yet another ringtonesite waar je ringtones voor (gokje, ik koop nooit ringtones, ik gebruik mn eigen mp3's wel) 1,50 kunt kopen gaat denk ik niet werken, zorg dat je behoorlijk lager zit qua prijs. Iets anders is dat de meeste nieuwe telefoons zonder probleem mp3's als ringtone accepteren, waardoor het nut van gedownloade ringtones weg is: je zet gewoon een eigen mp3tje op je telefoon en stelt die in als ringtone.

Als je een goed concept hebt, kun je het beste proberen te zorgen voor veel mond-tot-mond reclame. (Of msn-tot-msn reclame, of hyves-tot-hyves reclame, of sms-tot-sms reclame). Banners op websites werken niet zo, behalve misschien als je een grote zak met geld hebt. Dan kun je ook kijken naar Google Adsense bijvoorbeeld.

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

TheBorg schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 10:36:
[...]

Je hebt hooguit meer tijd nodig.
Tijd = Geld != gratis.
(vanuit business oogpunt gezien dan he :))

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

stokkemanse: Het is niet de bedoeling om een topic zomaar ergens anders opnieuw te openen, zie ook Het algemeen beleid. Zoals /me in je vorige topic meldde voldoet deze topicstart niet aan de eisen die hier worden gesteld.

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.