Moederbord kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 13:00
Geachte forum leden,
Ik zat afgelopen nacht World of Warcraft te doen en een beetje met een vriend over ventrilo te praten, Plotseling stond me hele pc vast, maar kon nog wel praten dus ik dacht wacht wel even en mss weer weg, maar toen kreeg ik een blauw scherm. dus ik dacht noujah dan maar een reset. nadat ik de reset deed wou hij de hele pc niet meer op starten toen kreeg ik boot disk failure, Dus ik heb even gekeken in bios maar kon weinig vinden. Daarna deed ik weer een reboot maar toen kwam hij niet verder dan de bios message, en me CPU fan en gewone Fan doen niks meer, me schermpje voor op de computer kast is er ook mee gestopt. Enigste wat hij nog doet als ik hem opstart is:
Memory testing: 0t/m220000 dacht ik en dat loopt hij de heletijd af dus ik denk dat mijn moederbord kapot is,
Iemand suggesties of weet iemand wat er aan de hand is?

Mvg

Luuk oude Hampsink

ps. Garantie zit er nog op.

- iRacing profiel | Ryzen 9800x3d | 4070 | 32GB DDR5 | -

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door. Het hoeft niet aan het mobo te liggen, het kan ook goed de voeding zijn bijv. Dus gewoon testen en je komt er vanzelf achter waar het probleem zit.

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 13:00
njah heb maar rma aan gevraagd. Kzie wel wat dr van komt, want de fans draaien simpel weg niet meer en hij geeft boot disk failure nu.

- iRacing profiel | Ryzen 9800x3d | 4070 | 32GB DDR5 | -