[ Voor 85% gewijzigd door moto-moi op 21-04-2007 00:35 ]
Euh Wendy..... dit soort oproepjes doen we hier niet. Ik ben dan ook bang dat dit topic op slot gaat en dat de links verwijderd worden.
Daarnaast ziet het er wel erg amateuristisch uit.... maar goed.
Succes.
EDIT : Hmmmz, ik zie dat je 5 euro inschrijfgeld moet betalen. Waar kan ik de factuur dan naartoe sturen voor de uren die ik maak?
Daarnaast ziet het er wel erg amateuristisch uit.... maar goed.
Succes.
EDIT : Hmmmz, ik zie dat je 5 euro inschrijfgeld moet betalen. Waar kan ik de factuur dan naartoe sturen voor de uren die ik maak?
[ Voor 23% gewijzigd door GerardHenninger op 21-04-2007 00:02 ]
Helaas is dit een beetje op korte termijn
Lijkt me wel leuk en een grote uitdaging om een keer te doen dus als je het de volgende keer eerder laat weten kan ik wel eens kijken 
Overigens heeft Gerard wel een punt... Dit soort dingen worden niet echt op prijs gesteld op GoT omdat het een beetje teveel als reclame wordt gezien
Overigens heeft Gerard wel een punt... Dit soort dingen worden niet echt op prijs gesteld op GoT omdat het een beetje teveel als reclame wordt gezien
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Helemaal als je ervoor moet betalen. Teveel als reclame? Het IS reclame.Apen-nootjes schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 00:01:
Quoten is ook niet zo handig
[ Voor 76% gewijzigd door moto-moi op 21-04-2007 00:35 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Wij houden niet zo van reclame maken, dus dit topic gaat op slot
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()