Actief venster met Anope / Unreal IRCD server

Pagina: 1
Acties:

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Voor de Anope kenners onder ons

Wij hebben een linux server met Anope + Unreal 3.2.5

Applicatie draait dus in een webvenster met login scherm. Voorbeeld van een andere website met exact de zelfde server web interface :

http://cgiirc.blitzed.org/

100 gebruikers maken van deze server met 10 verschillende channels.

- De gebruikers kunnen geen channels aanmaken
- Chanserv/bots zorgen voor het open houden van de channels

Probleem is nu dat er regelmatige een vraag wordt gesteld op één van de channels en gebruikers vergeten te kijken. We zijn dus op zoek naar een script of mogelijkheid om het venster te laten knipperen.

Helaas heb ik nog geen methode gevonden om dit voor elkaar te krijgen en al helemaal niet met IE7.

Heeft iemand een idee of dit met javascript mogelijk is? Of een bepaalde module voor Anope?

[ Voor 6% gewijzigd door Workaholic op 21-04-2007 00:19 ]

Mijn V&A

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

IE7 :?
Waar heb jij het over :?
Anope en Unreal zijn daemons, daar merk je zo goed als niets van als ze draaien.
Als je wilt dat mensen je kunnen bereiken moet je online zijn, een andere manier is er niet.
En als je daarbij wilt dat je scherm knippert moet je dat instellen in je client, dat kan zo goed als iedere client wel.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Workaholic
  • Niet online
moto-moi schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:13:
IE7 :?
Waar heb jij het over :?
Anope en Unreal zijn daemons, daar merk je zo goed als niets van als ze draaien.
Als je wilt dat mensen je kunnen bereiken moet je online zijn, een andere manier is er niet.
En als je daarbij wilt dat je scherm knippert moet je dat instellen in je client, dat kan zo goed als iedere client wel.
Sorrie wellicht te vaag omschreven.

Er is geen client, get gaat via een webbrowser/webclient. /cgi-bin/cgiirc/irc.cgi :)

Er is dus geen sprake van een programma dat willen we niet, het moet via het intranet, koppeling aan een venster/webvenster. CGI/HTTPS.

Zo dus :
http://cgiirc.blitzed.org/ (voorbeeld van andere website met dezelfde client)

[ Voor 6% gewijzigd door Workaholic op 21-04-2007 00:20 ]

Mijn V&A

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Als je wilt dat 1 van de tabbladen gaat knipperen, is het volgens mij voldoende om een site te refreshen. Bij mij begint er dan in ieder geval in mijn taakbalk iets te knipperen (XP, IE6)

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• Workaholic
  • Niet online
zou goed kunnen dat het werk maar aangezien de client webbased is, krijg je dus om de zoveel bij elke refresh dat er 100 users opnieuw aanmelden.

Helaas geen oplossing. Wellicht dat het via dot.net kan?

Mijn V&A