piepjes backspace msn sinds vista

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
ik heb nu vista en als ik in een msn venster backspace ingedrukt houd tot het begin van de regel krijg ik voor de hele exces aan backspace repeats piepjes te horen
hopelijk komt de beschrijving van het probleem een beetje over
het is in ieder geval heel irritant, met name in openbare ruimtes
iemand enig idee hoe ik het probleem definieer en nog beter: wat ik eraan kan doen?

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
het gaat zeg maar om het Windows Ding geluidje en ik heb er ook bij meerdere programma's last van,.. als ik op de een of andere manier herhaaldelijk een toets indruk (door deze ingedrukt te houden bijv. ctrl + z) - dan krijg ik voor al die overvloed aan ingedrukt houden Windows Ding,.. heel irritant

iemand een idee?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:39

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Hangt er niet een andere toets vast? Als je daarmee bijvoorbeeld een ongeldige toetsencombinatie maakt, kun je onvoorspelbare resultaten krijgen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

assass:

Je snapt waarschijnlijk wel dat een dergelijk "vage" topicstart, en een totaal ontbreken van zelfredzaamheid en eigen inzet niet echt bijdraagt aan het vinden van een oplossing?

Neem de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens door: met name het stuk over wat te doen voordat je een topic opent.

Omdat ik hier geen van de genoemde dingen terug zie komen sluit ik dit topic.

Open gerust een nieuw topic wat wél voldoet aan wat we van je vragen, bij voorkeur nadat je ook op je PC gekeken hebt naar de Windows geluidsschema's ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.