Oke, een probleempje.. 
Ik heb een nieuwe computer in elkaar gezet, en dus moest ik Windows XP opnieuw instaleren. Ik heb een voledig legale versie van Windows XP (SP1).
Nu heb ik um geinstaleerd, en wil ik het activeren in Windows, maar iedere keer komt er weer te staan dat ik Windows moet activeren..
Ik kies dus voor de optie 'Via de telefoon...' en dan productcode wijzigen, dan klik ik ok. En kom ik weer terug bij het scherm waar ik vandaan kwam.
Via de search heb ik dit gevonden, maar dat heb ik nu al 20 keer gedaan..
Ik heb een nieuwe computer in elkaar gezet, en dus moest ik Windows XP opnieuw instaleren. Ik heb een voledig legale versie van Windows XP (SP1).
Nu heb ik um geinstaleerd, en wil ik het activeren in Windows, maar iedere keer komt er weer te staan dat ik Windows moet activeren..
Ik kies dus voor de optie 'Via de telefoon...' en dan productcode wijzigen, dan klik ik ok. En kom ik weer terug bij het scherm waar ik vandaan kwam.
Via de search heb ik dit gevonden, maar dat heb ik nu al 20 keer gedaan..
Wat kan ik hieraan doen?Maar je kan ook nog eens proberen:
Surf met je favoriete registereditor (standaard zitten regedit en regedt32 in windows) naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents
Verander in de key OOBETimer een deel van de waarde (een karakter is al genoeg).
Dit deactiveert Windows. Daarna zou je weer opnieuw moeten kunnen activeren. Heb je dan deze vervelende melding nog?
[ Voor 51% gewijzigd door Kimberly op 20-04-2007 21:47 ]
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED