Ik heb net een nieuwe PC in elkaar gezet maar er is iets raars mee aan de hand. Als ik de PC afsluit dan lijkt hij dit gewoon te doen. Maar als hij 5 seconden lang uit is gaat hij spontaan weer aan!
Ik heb de FAQ gelezen en search gebruikt maar het probleem blijft zich voor doen!
Specs:
Gigabyte GA-965P-DS3
E6400 Core2Duo
8800 GTS
2gig DDR2 Kingston ram
Windows XP SP2 Pro
Ik heb al gekeken naar WOL settings in de bios maar die staan volgens mij uit (Onboard LAN boot rom?)
Dan staat er vaak iets over APM (Advanced Power Management) dat vaak conflicten geeft, ik kan dit alleen niet vinden??
Ook heb ik USB power saving uitgezet.
Heb geprobeert zonder de LAN kabel erin af te sluiten maar dat helpt ook niet.
Wat wel raar was is dat hij eerst maar 1024MB ram aangaf en nadat ik ze extra had aangeduwt wel 2gig aangaf...
Ik hoop dat jullie heir iets aan hebben. Als je meer info nodig hebt roept u maar!
Ik heb de FAQ gelezen en search gebruikt maar het probleem blijft zich voor doen!
Specs:
Gigabyte GA-965P-DS3
E6400 Core2Duo
8800 GTS
2gig DDR2 Kingston ram
Windows XP SP2 Pro
Ik heb al gekeken naar WOL settings in de bios maar die staan volgens mij uit (Onboard LAN boot rom?)
Dan staat er vaak iets over APM (Advanced Power Management) dat vaak conflicten geeft, ik kan dit alleen niet vinden??
Ook heb ik USB power saving uitgezet.
Heb geprobeert zonder de LAN kabel erin af te sluiten maar dat helpt ook niet.
Wat wel raar was is dat hij eerst maar 1024MB ram aangaf en nadat ik ze extra had aangeduwt wel 2gig aangaf...
Ik hoop dat jullie heir iets aan hebben. Als je meer info nodig hebt roept u maar!