ik ben bezig met een nieuwe site, maar ik zoek alvast een goede plaats om hem te planten zoiets als geocities enz welke is het snelste en het minste reclame, de lengte van url boeit niet en er moet minstens 50 mb opkunnen
Verwijderd
Zoiets bestaat niet. Ik weet dat Nederlanders gierig zijn, maar het wordt met de dag gekker zeg.....
wat me verbaasde was www.free.fr
die lui zijn snel (100 kb/sec) maken zich geen zorgen over illegale zooi en je krijgt veel stuff. Alleen je moet frans kunnen om een account aan te maken
lol
Goofy...
die lui zijn snel (100 kb/sec) maken zich geen zorgen over illegale zooi en je krijgt veel stuff. Alleen je moet frans kunnen om een account aan te maken
Goofy...
Better to be pissed off than pissed on .... :)
tuurlijk wel ieder1 begint tog met zo'n simpele site bij geocities of f2s endat soort zooi
ik heb morgen repetitie frans dus het moet wel lukkenOp dinsdag 06 februari 2001 19:16 schreef cyco2 het volgende:
wat me verbaasde was www.free.fr
die lui zijn snel (100 kb/sec) maken zich geen zorgen over illegale zooi en je krijgt veel stuff. Alleen je moet frans kunnen om een account aan te makenlol
Goofy...
Ja (de meeste) NEDERLANDERS zijn errug gierig ja dat klopt.....heel erg zelfs......hehe:r....
GRTZ from EVIL!!!
GRTZ from EVIL!!!
Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
Verwijderd
shit... had ik nou maar opgelet bij frans 
nu kan ik nog steeds mijn mp3tjes niet kwijt hehehe
nu kan ik nog steeds mijn mp3tjes niet kwijt hehehe
Pagina: 1