Het (grote) "Ik zoek een programma" topic

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hey,

Dit topic is bedoelt voor mensen die op zoek zijn naar (kleine) programma's voor Mac OS (X) maar die het het niet waard vinden er een topic over te openen :)

Ik heb dit topic gemaakt omdat het nogal eens voorkomt dat er wordt gevraagd om programma's in het Onmisbare tools / software topic, en dat niet helemaal de bedoeling is.

d:)b

Verwijderd

Dit zal snel gesloten worden...

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Alhoewel de bedoeling goed is, gaat dit topic toch op slot :)

De reden is dat met behulp van onder andere Google, Versiontracker of MacUpdate vaak al het gewenste programma kan worden gevonden. Mocht je er op die manier er niet uitkomen, dan is het handiger om daar een apart topic voor te maken, dan het in een groot "ik zoek een programma topic" te vragen. Ten eerste kan men veel specifieker zijn met de reacties en lopen er geen vragen door elkaar. Ten tweede is het via de search ook makkelijk terug te vinden. Grote topics maken het niet echt makkelijk om op een later moment iets terug te vinden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.