Toon posts:

outlook express probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,

ik heb een laptop de acer 3613lmi en krijg ik niet meer aan nadat mijn hond de voeding heeft vernielt de accu is ook leeg.

ik zit met het probleem op die laptop stond een belangrijke email bericht in outlook express en kan ik nu niet meer bij

Nu heb ik als oplossing de laptop hdd in de pc te stoppen dit wil met een converter en werkt maar het probleem is waar slaat outlook express de berichten op en hoe kan ik die terug krijgen heeft iemand een idee?

(OS op laptop winxp)

enigste wat ik kan vinden is dit maar er is geen reservekopie
Een reservekopie van Outlook Express-gegevens maken en terugzetten

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 18:04 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-07 15:55

PromoX

Flying solo

Maar toch staat er op die site de noodzakelijke informatie om je bestanden te 'herstellen'.

Ook in de faq van dit subforum staat het uitgelegd: Officesuites en -software - FAQ

And I'm the only one and I walk alone.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Had je niet makkelijker even een andere voeding er aan kunnen hangen? Verder idd een gevalletje Faq lezen.

offtopic:
Verzin je svp een volgende keer een titel die het probleem omschrijft? OE probleempje is nl niet zo informatief :) ; en hoofdletters en punten doen het ook altijd goed. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Lustucru op 20-04-2007 19:57 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.