Zoeken in Windows Live Mail werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 621 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 20:08
Ik heb een vraagje, ik gebruik sinds 2 maand de nieuwe Windows Live Mail, dus de opvolger van hotmail. Nu zoek ik regelmatig in de e-mail en met de vorige ging dat redelijk, maar nu werkt dit niet meer. Wat ik ook intype, er komt elke keer te staan "Geen berichten". Maakt niet uit wat ik invoer, van een afzender tot een titel van een e-mail bericht.

Is dit bij jullie ook zo? Voorheen (2 weken) kon ik nog wel sorteren op contactpersonen en zo een mailtje opzoeken maar dit werkt nu ook niet meer. Je kan nu wel op afzender zoeken, maar wederom geen resultaat.

Iemand een oplossing voor dit probleem? Of moet ik op microsoft wachten tot die een oplossing hebben?

ps. op internet is hier weinig tot niets over te vinden.

Less is more

• kickassmen
niemand met hetzelfde probleem?

Less is more

• KRG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-12 11:19

KRG

Hey, ik kom dit toevallig tegen via Google.

Ik heb exact hetzelfde probleem. Zet hem eens op lite bij jou. krijg je dan een netwerkprobleem? Dat krijg ik namelijk aldoor.

Heb al gemaild met die fluthelpdesk, maar krijg zo'n standaardreactie van wis dit en wis dat.

Ben inmiddels lekker overgestapt naar Gmail icm Outlook 2007.

• KRG

KRG

Hoe kan ik de TS mailen/pm-en hierover?

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
Ja ik heb dit probleem ook! Ik weet me god niet wat ik er aan kan doen. Ik hoop dat er snel wat aan gebeurd!

• KRG

KRG

Heb jij het volgende?

Windows Live Mail full: geen resultaten
Windows Live Mail Lite: Netwerkerror

Ik heb maar een nieuw email-adres gemaakt, omdat ik toch al zat was van dat webmail.

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
Ja ik krijg die problemen ook, in light versie een netwerkerror, en in de full (kut) versie staat geen berichten.

Ik wil er nu ook vanaf, ben er totaal niet over te spreken. Overstappen is alleen zo'n drama, nieuw emailadres e.d.

• KRG

KRG

Klopt, maar ja 1 keer en dan is het klaar. Ik raad je gmail aan: lichte webmail, pop3 ondersteuning.

Voor MSN kan je gewoon je contactpersonen als bestand opslaan en importeren als je aangemeld bent met je nieuwe email-adres.

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Dan Windows Live Mail moet echt verboden worden. Echt te slecht voor woorden. Gmail is een echte aanrader.

• kickassmen
Beetje late reactie maar kwam het topic net weer tegen.

Inderdaad de melding geen resultaten en in de light versie een netwerkerror.

Maar ben dus niet de enige met dit probleem.

Heb wel nagedacht over een ander mail adres, maar dat wordt hem niet, wil deze toch blijven gebruiken.

Maar niemand nog een oplossing? Kreeg ook al zo'n flut antwoord van microsoft waar je niets mee kunt.

Iemand nog een lijntje naar een directe medewerker van de helpdesk misschien?

Update: Nog ff wat geprobeerd. Heb nu weer de oude hotmail en kan nu wel weer zoeken.

Om de oude te krijgen moet je de taal op engels zetten. Vervolgens kan je ergens een optie selecteren om terug te gaan naar de oude vertrouwde hotmail.

Tijdelijke oplossing dit.

[ Voor 22% gewijzigd door kickassmen op 29-05-2007 13:07 ]

Less is more

• kickassmen
Betere oplossing:

Taal op engels zetten, dan werkt het zoeken etc. wel.

Ook geprobeerd om daarna weer terug te gaan naar Nederlands. Maar dan werkt het niet.

Dus enige wat je moet doen:

Rechtsboven op Opties klikken, dan op Meer Opties, dan selecteer een taal en deze op Engels zetten. Opslaan en je kan weer zoeken :D:D

Less is more

• KRG

KRG

:) ach ja ik ben nu uit de hel van het webmail gebeuren en heb lekker Outlook 2007 icm gmail.

Ik hield het vol door allerlei filters te gebruiken die het automatisch in mappen gooit :), zodat je niet de hele tijd moest bladeren.
Pagina: 1