Ik zit nu al een poosje voor mijn afstudeerstage in Parijs. Afgelopen weekend ben ik toen mijn moeder langskwam naar het bekende Père Lachaise kerkhof geweest. Op dit kerkhof liggen behoorlijk wat beroemde wereldburgers waaronder bijvoorbeeld Jim Morrisson, Maria Callas en Oscar Wilde. Voor zover ik weet heb ik geen foto's van graven van beroemdheden, aangezien die vaak juist redelijk simpel zijn.
Ik gok dat ik er vast nog wel eens terugga om nog eens wat foto's te schieten. Daarbij heerst er echt een fijne sfeer, je loopt in een mooi en rustig park, je hebt soms bijna niet het idee dat je eigenlijk op een kerkhof rondwandelt.
Alles geschoten met een canon 350d en een sigma 18-50 lensje in raw en daarna wat in PS met de platen gestoeid.
(alle platen zijn klikbaar richting Flickr)

En de laatste, tegenover Oscar Wilde's graf.
Ik gok dat ik er vast nog wel eens terugga om nog eens wat foto's te schieten. Daarbij heerst er echt een fijne sfeer, je loopt in een mooi en rustig park, je hebt soms bijna niet het idee dat je eigenlijk op een kerkhof rondwandelt.
Alles geschoten met een canon 350d en een sigma 18-50 lensje in raw en daarna wat in PS met de platen gestoeid.
(alle platen zijn klikbaar richting Flickr)

En de laatste, tegenover Oscar Wilde's graf.