Onder "duurzaam" versta ik hier een notebook met een behuizing die niet slijt en in het algemeen lang meegaat.
Ik had eerder al een product survey en een topic op GoT gepost. Laatst las ik ook een interessante post op een weblog.
Ik ben op zoek naar een laptop die dus:
Wat denken jullie? Als je rekening zou houden met mijn criteria, wat zou dan volgens jullie de ultieme notebook zijn?
Ik had eerder al een product survey en een topic op GoT gepost. Laatst las ik ook een interessante post op een weblog.
Ik ben op zoek naar een laptop die dus:
- Te koop is voor minder dan 1000 Euro, in ieder geval niet veel meer dan dat.
- Robuust/duurzaam is, de behuizing mag niet slijten zoals op de derde foto te zien is in mijn product survey.
- Linux vriendelijk is met open source drivers, dus een Intel wireless chip, en ook een Intel video chip (gamen wil ik toch niet, en een aparte videokaart drijft de prijs te ver op).
- Een monitor heeft met een resolutie die groter is dan 1024 x 768, want die resolutie is te klein, aan de andere kant is iedere notebook met een monitor groter dan 15,4 inch weer te groot. En dan eigenlijk nog het liefst een monitor met een non-widescreen resolutie zoals 1400×1050 wat 4:3 is, maar dan wordt het moeilijk.
Wat denken jullie? Als je rekening zou houden met mijn criteria, wat zou dan volgens jullie de ultieme notebook zijn?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 14:21 ]