Toon posts:

[Meuktracker] Beoordeling in het algemeen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik vind dat de laatste tijd de kwaliteit van de meuk tracker er eigenlijk net een beetje op achteruit gaat, net of niemand is er echt mee bezig en programma's die best dan intressant zijn komen dan helemaal niet in aan bod in de meuk tracker ... (gom player bvb) en dan andere software in de meuk tracker daar verschijnt dan bijna elke week nieuws over de nieuwste build & beta en andere blijven dan hopeloos achter (tortoise svn, netscape) of wordt nog amper aandacht aan besteed voor een periode (winamp bvb die ondertussen ook weer een aantal builds verder zit dan de laaste beta in de meuk)

Ook al stuur ik ze regelmatig in, ze zijn nog nooit gepost geweest ... :|

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 14:00 . Reden: duidelijker verwoord ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We kunnen niet achter elk progamma aanrennen en posten in de Meuktracker. We moeten vaker een keuze maken of we een update (of soms zelfs een progamma) überhaupt wel in de Meuktracker willen hebben. Als we moeten kiezen tussen een nieuwe build van Winamp of een nieuwe Ubuntu, dan kiezen we eerder voor Ubuntu omdat dat programma niet zo vaak een update krijgt en eens wat anders is dan de zoveelste update.

Ik ben juist van mening dat het alleen maar beter gaat met de Meuktracker. We hebben dan wel een klein team, maar wel een team dat dagelijks een groot aantal updates post van hoge kwaliteit. Zowel de grote als de bekende als de nieuwe programma's worden geplaatst.

Verwijderd

Topicstarter
Robin schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:02:
We kunnen niet achter elk progamma aanrennen en posten in de Meuktracker. We moeten vaker een keuze maken of we een update (of soms zelfs een progamma) überhaupt wel in de Meuktracker willen hebben. Als we moeten kiezen tussen een nieuwe build van Winamp of een nieuwe Ubuntu, dan kiezen we eerder voor Ubuntu omdat dat programma niet zo vaak een update krijgt en eens wat anders is dan de zoveelste update.

Ik ben juist van mening dat het alleen maar beter gaat met de Meuktracker. We hebben dan wel een klein team, maar wel een team dat dagelijks een groot aantal updates post van hoge kwaliteit. Zowel de grote als de bekende als de nieuwe programma's worden geplaatst.
Akkoord, maar waar ik vooral op wil bedoelen is dat er geen echte lijn in de meuktracker zit ... als je een programma volgt en je post een build / beta in de meuk en de volgende dan weer niet of er plots zijn er 5 releases voorbij gegaan dan vind ik de meuk ook niet meer intressant om op te volgen ... dan kan je beter inschrijven op de newsletter van het programma of dergelijke, ik vind het net leuk aan de meuk dat je niet 20 websites iedere keer moet bezoeken maar dat je een programma gewoon kan volgen in de meuk en dat is nu niet altijd het geval

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-02 11:35
Ik wilde hier eigenlijk ook net een vraag over stellen.
Ik post namelijk al een tijdje telkens er een nieuwe versie van mijn software (djDecks) verschijnt, en meestal worden deze updates ook opgenomen in de meuktracker.
Soms echter (zoals nu) is de update echter blijkbaar niet opgenomen, en ik vraag me dan ook voornamelijk af op welke basis gekozen wordt of zo'n update wordt opgenomen of niet.
Moet ik gewoon geluk hebben dat een bepaalde moderator geinteresseerd is in dj programma's en/of weet dat het programma gemaakt is door een GoT'ter, of zijn er andere regels die bepalen of een update wordt opgenomen.

Ik submit geen wekelijkse beta's ofzo, maar enkel stabiele updates wat neerkomt op een update om de 3 a 4 maanden.

VirtualDJ 2026 - Fast Image Resizer - Instagram

• reinouts
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:00
Robin schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:02:
Wat ik me wel afvraag is waarom mijn submit van de nieuwste Mandriva (Spring 2007) dan niet geplaatst is. Wel een beetje erg scheef als je ziet dat Ubuntu zelfs een compleet frontpage-artikel krijgt. Eerdere Mandriva-releases verschenen wel in de meuktracker, zelfs beta-versies... :/