Beste Tweakers,
Ik heb een klein (cq; groot) probleem met mijn pc. Ik probeerde afgelopen week windows opnieuw
te installeren. Tijdens de installatie vond mijn vriendin het een goed idee om te stekker eruit te
trekken
Vervolgens boot hij correct. Hij gaf wel error melding aan toen ik hem opnieuw aanzette dat de bios settings naar default gezet waren. Echter nu ik XP opnieuw probeer te installeren hangt hij altijd op hetzelfde punt. Na invoeren cd-key en andere gegevens als de installatie begint. Op 32minuut als hij netwerk .... aan het installeren is.
Ik heb dit nu 6x geprobeerd met 3 verschillende cd's. 2 orgineel , 1 kopie. En altijd hetzelfde probleem. Ik denk zelf dat het aan de Harde schijf ligt, of het geheugen. Maar misschien dat
jullie suggesties hebben voordat ik nieuwe componenten ga bestellen.
Dit zijn de specificaties van de pc:
Antec kast, 430V voeding
Intel core2duo 6300
Asus MB P5L 1394 (moederbord)
Memory/ 1GB 667MHz DDR2 PC2-5300 Non-ECC CL5 DIMM Kingston
Lite-on dvd drive
6800GT 256MB
Hopelijk dat jullie mij hierin kunnen helpen. Alvast heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet Richard
Ik heb een klein (cq; groot) probleem met mijn pc. Ik probeerde afgelopen week windows opnieuw
te installeren. Tijdens de installatie vond mijn vriendin het een goed idee om te stekker eruit te
trekken
Vervolgens boot hij correct. Hij gaf wel error melding aan toen ik hem opnieuw aanzette dat de bios settings naar default gezet waren. Echter nu ik XP opnieuw probeer te installeren hangt hij altijd op hetzelfde punt. Na invoeren cd-key en andere gegevens als de installatie begint. Op 32minuut als hij netwerk .... aan het installeren is.
Ik heb dit nu 6x geprobeerd met 3 verschillende cd's. 2 orgineel , 1 kopie. En altijd hetzelfde probleem. Ik denk zelf dat het aan de Harde schijf ligt, of het geheugen. Maar misschien dat
jullie suggesties hebben voordat ik nieuwe componenten ga bestellen.
Dit zijn de specificaties van de pc:
Antec kast, 430V voeding
Intel core2duo 6300
Asus MB P5L 1394 (moederbord)
Memory/ 1GB 667MHz DDR2 PC2-5300 Non-ECC CL5 DIMM Kingston
Lite-on dvd drive
6800GT 256MB
Hopelijk dat jullie mij hierin kunnen helpen. Alvast heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet Richard