Toon posts:

Webmail client geschikt voor PDA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een goed pakket om webmail aan te bieden aan mijn gebruikers, maar kan er geen vinden die ook goed op een PDA werkt.
Wel heb ik gelezen over squirrelmail-lite (sm-lite.tar.gz) maar die is nergens meer te vinden.

Misschien dat jullie er een weten?
[edit] topictitel moet natuurlijk PDA zijn, het pakket mag wel voor php zijn 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 12:08 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:20
hoe moet webmail connecten ? imap/pop ? Op welk OS draait je php webserver etc..

Verwijderd

Topicstarter
Pop/smtp/imap kan allemaal.
De server draait debian, php versie 4.x

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 12:19 ]

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-02 18:39

Sa1

idd, elke pda kan toch wel pop of imap ontvangen? exchange koppeling werkt helemaal mooi natuurlijk zo doen wij het op het werk ook, pdas syncen met exchange, heb zelf m'n prive mail account via imap toegevoegd en m'n vriendin heeft nog hotmail der bij gezet, gaat allemaal prima :)

Verwijderd

Topicstarter
Het mooiste zou gewoon een website zijn waar je via je pda naar toe kan, omdat de doelgroep niet altijd even slim is.

Verwijderd

Neem hier eens een kijkje: http://www.horde.org/mimp

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:34:
Het mooiste zou gewoon een website zijn waar je via je pda naar toe kan, omdat de doelgroep niet altijd even slim is.
En het gebruik van het programma dat 'E-mail' heet op de PDA is moeilijker dan browser -> site -> rare interface?
Pagina: 1