Ik weet niet of het topic hier thuis hoort....
Maar ik wil dus een mailformuliertje maken dat als ik hem zo aanroep:
www.mijnsite.nl/contact.php?id=info@mijnsite.nl
Dat de e-mail die verzonden wordt via het mailform, naar info@mijnsite.nl gaat. En als ik hem aanroep als: www.mijnsite.nl/contact.php?id=sjaakie@mijnsite.nl, dat hij dan e-mailt via het mailform naar sjaakie@mijnsite.nl. Dus dat de e-mail naar sjaakie@mijnsite.nl verstuurd wordt.
Dit heb ik:
Wat doe ik fout? En nog beter wie kan me verder helpen?
Ik krijg namelijk van Mailer-Daemon:
Maar ik wil dus een mailformuliertje maken dat als ik hem zo aanroep:
www.mijnsite.nl/contact.php?id=info@mijnsite.nl
Dat de e-mail die verzonden wordt via het mailform, naar info@mijnsite.nl gaat. En als ik hem aanroep als: www.mijnsite.nl/contact.php?id=sjaakie@mijnsite.nl, dat hij dan e-mailt via het mailform naar sjaakie@mijnsite.nl. Dus dat de e-mail naar sjaakie@mijnsite.nl verstuurd wordt.
Dit heb ik:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <? if(!$_POST['submit']) { ?> <form action='test.php' method=post> <input type=text name=naam><BR> <input type=text name=email><BR> <textarea name=bericht></textarea><BR> <input type=submit value=verzenden name="submit"> </form> <? } else { mail($_GET['id'];," onderwerp","Naam: ".$_POST['naam']."\n E-mail: ".$_POST['email']."\n\n ".$_POST['bericht']."\n \n site formulier van ".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."\n","From: ".$_POST['email'].""); echo "Mailtje verzonden..."; } ?> |
Wat doe ik fout? En nog beter wie kan me verder helpen?
Ik krijg namelijk van Mailer-Daemon:
A message that you sent contained one or more recipient addresses that were
incorrectly constructed:
Sjaak <>: missing or malformed local part
This address has been ignored. There were no other addresses in your
message, and so no attempt at delivery was possible.