Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] als mail vanuit admin mislukt, komt deze toch in notes

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Zojuist had ik uit macht van gewoonte een puntkomma gebruikt ipv een komma om meerdere mailadressen te scheiden in de mailer van de admin. Hierbij stond de optie (default) aan om de mail aan de notes toe te voegen. Ik kreeg na het versturen de foutmelding dat de mail niet verzonden kon worden. Toen had ik de puntkomma vervangen door de komma en dat werkte wel.

Echter nu zie ik in de notes van desbetreffende gebruiker twee mailtjes: de mislukte mail en de gelukte mail. Het lijkt me niet de bedoeling dat de mail alsnog aan de notes wordt toegevoegd wanneer het versturen niet is gelukt? Wellicht even in de code de logica even op een andere volgorde zetten: alleen een note plaatsen wanneer het versturen ook daadwerkelijk is gelukt en niet daarvoor ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

de webserver kan niet controlleren of een email 100% zeker is verstuurd, maar het controlleren van de invulvelden lijkt me wel iets wat erin hoort te zitten :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
de webserver kan niet controlleren of een email 100% zeker is verstuurd
Ik kreeg wel netjes een foutmelding dat de mail niet verstuurd kon worden. Dan lijkt het me nogal wiedes om de note pas toe te voegen als deze foutmelding zich niet heeft voorgedaan :)

Of gaat het hier om geheel aparte en zelfstandige stukken code in React?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Nee, ik bedoel meer dat als de webserver het wel kan versturen weet je nog steeds niet zeker of het wel aankomt ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Ah OK :P Maar of het mail ook daadwerkelijk aankomt valt gewoon buiten de scope van dit probleem ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

fixed

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.