Binnenkort wil ik een nieuwe telefoon gaan kopen voor thuis. Op dit moment zitten alle telefoons nog aan een draadje maar dat is toch erg onpraktisch.
Na wat rond gekeken te hebben ben ik uitgekomen op de Philips CD 135 met 2 of 3 handsets.

Zie ook info: website en brochure
De telefoon moet voor mij de volgende eigenschappen hebben:
- twee of drie handsets
- goede geluidskwaliteit, gesprek mag niet zomaar even wegvallen
- handsfree bellen
- intercom functie
- makkelijk te bedienen
- kosten maximaal €90,-
De telefoon van Philips voldoet naar mijn mening aan al deze voorwaarden. Echter het belangrijkste is dat de telefoon een goede geluidskwaliteit heeft, niet stoort en goed te verstaan is. Ik ben op site's als kieskeurig en opmerkingen op sites van leveranciers een beetje wisselende verhalen gelezen. Helaas kon ik op tweakers ook niet echt veel ervaringen vinden.
Kan iemand mij zijn ervaringen vertellen over deze telefoon?
Na wat rond gekeken te hebben ben ik uitgekomen op de Philips CD 135 met 2 of 3 handsets.

Zie ook info: website en brochure
De telefoon moet voor mij de volgende eigenschappen hebben:
- twee of drie handsets
- goede geluidskwaliteit, gesprek mag niet zomaar even wegvallen
- handsfree bellen
- intercom functie
- makkelijk te bedienen
- kosten maximaal €90,-
De telefoon van Philips voldoet naar mijn mening aan al deze voorwaarden. Echter het belangrijkste is dat de telefoon een goede geluidskwaliteit heeft, niet stoort en goed te verstaan is. Ik ben op site's als kieskeurig en opmerkingen op sites van leveranciers een beetje wisselende verhalen gelezen. Helaas kon ik op tweakers ook niet echt veel ervaringen vinden.
Kan iemand mij zijn ervaringen vertellen over deze telefoon?