Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Particulier abo naar zakelijk met nummerbehoud

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:03
Ik zit met de volgende vraag:

Binnenkort komt er een nieuwe collega. Zij heeft een Telfort abonnement (06-204). Via internet krijg ik te zien dat het een KPN-nr betreft, maar goed.

Ons bedrijf wil dat dit nummer overgenomen wordt en dat zijn een abonnement van het bedrijf krijgt (KPN Business Select met 1000 min gratis onderling bellen). Nu weet ik dat voor het opzeggen van een abonnement en aanvragen van een nieuwe abonnement met nummerbehoud 3 maanden staat.

Weet iemand de procedure die ik moet doorlopen om dit tot een goed geheel te kunnen krijgen. Dus van Teloft particulier naar een zakelijk abonnement van ons bedrijf?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
KPN bellen?

• Binnetie
Dat had ik doorgegeven aan onze controller. Maar die had het te druk. Ik zelf ben momenteel met KPN bezig voor een aantal vaste telefonie problemen, en ik wil daarom niet teveel lijntjes naar KPN hebben omdat ik straks door de bomen het bos niet meer zie.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Weet je zeker dat zij dat wel wil? Haar privenummer omzetten naar een zakelijk nummer? Kun je d'r niet beter gewoon een nieuw abonnement geven met een nieuw nummer?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Binnetie
CyBeR schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:54:
Weet je zeker dat zij dat wel wil? Haar privenummer omzetten naar een zakelijk nummer? Kun je d'r niet beter gewoon een nieuw abonnement geven met een nieuw nummer?
Nee dit heeft ze zelf zo aangegeven. Anders was het gewoon een nieuwe abonnement aanvragen.

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Binnetie schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:25:
Ik zit met de volgende vraag:

Binnenkort komt er een nieuwe collega. Zij heeft een Telfort abonnement (06-204). Via internet krijg ik te zien dat het een KPN-nr betreft, maar goed.
Telfort is KPN he?
Het netwerk van Telfort heeft een dekking van meer dan 99,2 procent van de Nederlandse bevolking. In oktober 2005 is KPN eigenaar geworden van Telfort.
http://www.telfort.nl/pro...nement/netwerk/kwaliteit/

Volgens mij kun je daar het antwoord op je vraag ook wel vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Gem1e op 20-04-2007 21:36 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Gem1e schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 21:34:
[...]

Telfort is KPN he?
Het netwerk van Telfort heeft een dekking van meer dan 99,2 procent van de Nederlandse bevolking. In oktober 2005 is KPN eigenaar geworden van Telfort.
http://www.telfort.nl/pro...nement/netwerk/kwaliteit/

Volgens mij kun je daar het antwoord op je vraag ook wel vinden.
Aangezien half Nederland hun nummer mee neemt van provider naar provider heeft het weinig betekenis van wie het nummer was. Hier is geen peil meer op te trekken.

Je moet even KPN bellen of ze het Telfort abo willen porteren naar KPN. Dit zal inderdaad 3 maanden duren en hierna zal Telfort afgesloten worden en zal ze worden toegevoegd aan Bis select. :)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Een telefoontje plegen met KPN lijkt mij inderdaad de eerste optie.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.