Verwijderd
't past wel.. maar 't werkt niet...
Ik probeer al maanden dvd-films in m'n cdrom te duwen maar er komt nog steeds geen film op m'n tv
Ik probeer al maanden dvd-films in m'n cdrom te duwen maar er komt nog steeds geen film op m'n tv
Sukkel, je moet ook eerst die films terugspoelen
....toch??
dvd's zijn toch van die plastic vierkante dingen met zoon schuifje?? Neej die passen niet in mijn cassettedeck, helaas 
Maaruh toch ff back to topic....kan dat echt niet?? Zou jammer zijn...ik weet wel dat ie dus dds2 aankan!
Maaruh toch ff back to topic....kan dat echt niet?? Zou jammer zijn...ik weet wel dat ie dus dds2 aankan!
Nee het gaat echt niet.
Het zal allemaal best passen, maar werken niet dus.
De meeste DDS-1 of 2 tape-devices spugen een 125mtr tape ook meteen weer uit.
Het zal allemaal best passen, maar werken niet dus.
De meeste DDS-1 of 2 tape-devices spugen een 125mtr tape ook meteen weer uit.
Verwijderd
Heb het hier op mijn werk ook gehad, werkt wel. Alleen de capaciteit wordt dan niet volledig benut.
Dus stel het werkt, dan heb je er geen ruk aan!!
helaas, dan maargewoon 4GB tapes!
...de meeste DAT-streamers zijn voorzien van 't (on)handigheidje 'media-recognition'. Dat houdt in dat wanneer je er 'n tape-je in stouwt, dat 't ding dan eerst 'n half uur (ik overdrijf graag
) gaat staan zoeken naar de media ID-code. Deze code staat op 'n vaste positie op de band, en wordt bij formatteren van de band NIET verwijderd. Elk type bandje heeft z'n eigen ID-code (logisch...) en de ID-code van DDS3-tapes wordt dan ook niet door DDS2 drives herkend.
Helaas...
Helaas...
...With a touch of magic¿
Pagina: 1