Het is erg kort dag, maar dat is juist het idee. Geen gezoek naar vrije dagen e.d., gewoon meeten!
Ik heb dit laatst gedaan met oxi (profiel) en het is erg goed bevallen. Het plan is om op de Posbank nabij Arnhem in de avond te gaan schieten (statief is een vereiste) om vervolgens richting Nijmegen door te rijden (waar ik 's nachts nog aan het werk moet).
Programma:
• 17:30 Pizzaatje eten bij de Donatello's à €6,- ?
• 18:30 Richting Posbank vertrekken, zonsondergang meepakken met een stuk lopen op de Posbank
• 21:30 Zon is ruimschoots onder, nachtkleuren in de lucht komen, statieven pakken!
• 22:30 Vertrek richting Nijmegen om daar wat
• 00:30 Einde meeting, neo moet werken
Randvoorwaarden:
• Maximaal acht man in twee auto's de Posbank op. Officieel moet je er na zonsondergang al weg zijn, dus ik ga er niet met een gigantische groep rondlopen. De rest van de auto's droppen we ergens.
• Statief
Verwachte resultaten:
1

2

3

4

5

6

7

8
Programma:
• 17:30 Pizzaatje eten bij de Donatello's à €6,- ?
• 18:30 Richting Posbank vertrekken, zonsondergang meepakken met een stuk lopen op de Posbank
• 21:30 Zon is ruimschoots onder, nachtkleuren in de lucht komen, statieven pakken!
• 22:30 Vertrek richting Nijmegen om daar wat
• 00:30 Einde meeting, neo moet werken
Randvoorwaarden:
• Maximaal acht man in twee auto's de Posbank op. Officieel moet je er na zonsondergang al weg zijn, dus ik ga er niet met een gigantische groep rondlopen. De rest van de auto's droppen we ergens.
• Statief
Verwachte resultaten:
1

2

3

4

5

6

7

8
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 08:36 ]