kan wel
met dat dubbelzijdige plakband
met dat dubbelzijdige plakband
Audi A8 W12 6.0
dat bedoel ik jaOp dinsdag 06 februari 2001 18:55 schreef Alchemy het volgende:
Thermaltape dus
waar koop je dat eingelijk? alchemy?
Audi A8 W12 6.0
Is te koop bij OC-shop
Overigens kan je ook Arctic SIlver ADhesive of zoiets kopen, soort lijm met ingebouwde arctic silver
Overigens kan je ook Arctic SIlver ADhesive of zoiets kopen, soort lijm met ingebouwde arctic silver
Verwijderd
Idd, op mijn GeForce 1 DDR van Asus paste hij dus niet, dwz. de gaten zaten niet op de goeie plaats, heb dus nu maar Artic Silver Thermal Adhesive besteld.Op dinsdag 06 februari 2001 18:56 schreef god0631 het volgende:
ze zijn dus niet voor een geforce 1 gemaakt maar voor een geforce2?
Blue Orb past iig foutloos op een Guillemot Prophet GeForce DDR dvi, met de bestaande gaatjes en klemmetjes
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ook op de Creative Labs GF I DDROp dinsdag 06 februari 2001 20:30 schreef botoo het volgende:
Blue Orb past iig foutloos op een Guillemot Prophet GeForce DDR dvi, met de bestaande gaatjes en klemmetjes
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Hmmm. iemand enig idee of ie wel op een Creatieve gayForce 1 past? heb nl. ook probleem met me fannetje.
Thermal tape zit erbij verpakt
aardig he
ook nog wat thermal paste
dus moet lukken
ikzelf heb gewoon 1 gaatje wat uitgevijld en toen pastte hij ook met die pinnetjes op een 3dfx V3 en heb er nog wat arctic silver tussengedrukt
aardig he
ook nog wat thermal paste
dus moet lukken
ikzelf heb gewoon 1 gaatje wat uitgevijld en toen pastte hij ook met die pinnetjes op een 3dfx V3 en heb er nog wat arctic silver tussengedrukt
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Verwijderd
Hij past dus wel op sommige GeForce 1's, maar iig niet op die van Asus.
Die Fragtape is echt rotzooi, dat plakt voor geen meter, ik had die blue orb erop geplakt en voordat de kaart in de PC zat donderde hij er al weer af.
Blue orb is veel te zwaar voor beetje tape.
Die Fragtape is echt rotzooi, dat plakt voor geen meter, ik had die blue orb erop geplakt en voordat de kaart in de PC zat donderde hij er al weer af.
Blue orb is veel te zwaar voor beetje tape.
lees ff eerst het topic door voordat je het post. ik heb net voor dat jij dit vroeg zij ik, hij past op mijn Creative Labs GF I DDR.Op dinsdag 06 februari 2001 20:35 schreef -BORG- het volgende:
Hmmm. iemand enig idee of ie wel op een Creatieve gayForce 1 past? heb nl. ook probleem met me fannetje.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
ook feilloos op de gainward mx GSOp dinsdag 06 februari 2001 20:34 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
ook op de Creative Labs GF I DDR
Pagina: 1