Toon posts:

Ach...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://tweakers.net/nieuws/15619?&mode=thread&ParentID=261281&niv=-1

Tja, het is ook zo'n serieus onderwerp :?

En dan al helemaal niet omdat het om mijn posting gaat, maar meer om het idee achter de beoordeling. Als je dan objectief kijkt naar het onderwerp is de post waar ik op reageer toch niet helemaal topic?

Moddereer dan ook consequent denk ik dan.

Nee, ik hoef met die reactie echt niet naar +4 Inzichtvol, maar ik wilde het even kwijt.

Maar mischien heb ik het mis, ik ben ook maar een mens (toch wel) :)

Die post van JT (met alle respect) is helemaal niet topic, en Informatief? Ik weet ook wel dat het klimaat aan het veranderen is (door die reclame :)), heeft niks met WAN 2001 te maken en zo informatief issie nlou ook weer niet niet (meer algemene kennis).

Dit ter onderbouwing van mijn relaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 08:53

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Maar om hem nu naar nul toe te modderen:? Dat vind ik 'n "-1 ondergewaardeerd" waard!

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach... (alweer, of nog steeds), die hele draad is vrij vaag gemod, onder mijn verhaal (zie boven) staat ook nog de reactie van Marloes.

Wat ik mij bij die laatste afvraag is waar zij de Dubbelpost aan te danken heeft, mijn idee: +1 Behulpzaam (in dit geval +1 Ondergewaardeerd).

Modden kunnen we allemaal, de FAQ lezen is een ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium to the rescue.....

Marloes ff een deeltje van mijn ondertitel gegeven. St-Maarten deelde ook van alles, dus ..... :)