Toon posts:

Topic foetsie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IK zat vol spanning een topic te lezen en mee te denken maar deze is ineens weg?

Ging over iemand met een fx53 processor die een 152 terug kon krijgen...

Waarom is dit topic weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sniet weg: Winkelier vervangt FX-53 voor Opteron 152, terrecht?, het was (gok ik) verdwenen uit je Active Topics :)
/edit: @ hieronder.

[ Voor 37% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 19-04-2007 22:09 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En de SG (Stuffis Generalis) is probably een forum waar je (nóg) niet in kan. Zie de FAQ voor meer informatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hij staat in de SG, maar daar kan je pas in na 50 posts.
Nog even geduld dus ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:08:
[...]

En de SG (Stuffis Generalis) is probably een forum waar je (nóg) niet in kan. Zie de FAQ voor meer informatie. :)
Dan moet ik dus nu eerst 40x reageren voordat ik weer mee kan lezen? snap de logica niet...

uhmmm... iemand die me de inhoud kan sturen ofzo???? ben wel benieuwd..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:09:
[...]

Dan moet ik dus nu eerst 40x reageren voordat ik weer mee kan lezen? snap de logica niet...
Niet elk topic gaat naar de SG hoor ;)
Maar dat is een onderdeel voor wat algemenere zaken, GoT is in eerste instantie bedoeld als computer forum. daarom kan je er niet meteen in.

Zie ook Lieve Adjes FAQ en Policy

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 19-04-2007 22:12 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:09:
[...]

Nou, de logica is, is dat GoT een technisch georienteerd forum is. Dus met betrekking tot PC's. Hardware, software, alles wel PC-gerelateerd. En de SG is meer een "extraatje". Niet het "hoofddoel" van GoT. Dus daarvoor moet je éérst "bewijzen" dat je een goeie technische user bent (lees: een echte "Tweaker" :P). Zoiets iig ... :+ Zo moeilijk is dat trouwens helemaal niet hoor, 50 posts maken :P Check mn eigen postcount maar O-)

Trouwens, mag ik weten waar je dat getalletje zo snel hebt gevonden? Ik zit net ff de FAQ's zelf te checken en kan het niet vinden... :X 8)7

edit:
Ah, wacht, 't staat in een LA-FAQ..

Crew, misschien is 't handig om die SG/HK-meuQ ook in een algemene FAQ op te nemen? Je weet wel, daar in die grote menu-balk enzo :P Of ben ik nou zo blind? :X

[ Voor 14% gewijzigd door Osiris op 19-04-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij staat nu bij active topics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Omdat het in Stuffis Generalis hoort en je daar nog geen toegang hebt :)
Osiris schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:11:
Crew, misschien is 't handig om die SG/HK-meuQ ook in een algemene FAQ op te nemen? Je weet wel, daar in die grote menu-balk enzo :P Of ben ik nou zo blind? :X
Kan, maar wat is er mis met Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof TS daar wat aan heeft.... :D
Misschien een idee om de titel van dat topic te wijzigen in: Waarom is een/je topic weggegooid of anderszins verdwenen?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:17:
[...]

Alsof TS daar wat aan heeft.... :D

[...]

Misschien een idee om de titel van dat topic te wijzigen in: Waarom is een/je topic weggegooid of anderszins verdwenen?
Nah Klopt heeft ie niks. aan :)

Tiop gewoon door posten. maar maak er geen bende van anders kan je er afgeknikkert worden :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Omdat 't IMO nou niet echt een meest logische plek is om te zoeken voor een algemene vraag? :P Kijk, zoals de TS nu, die is "boos" cq. "geirriteerd", z'n topic is weg. Dus opent ie "boos" een topiQue! En dan vergeet ie uiteraard (hey, zo zijn we allemaal vroggâh geweest, nietwaar?) de FAQ's van het subforum te lezen!

Terwijl hij uiteraard (:P) de algemene FAQ's netjes heeft gelezen bij het registeren. Dus dan zou ie van de regeling af moeten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Osiris schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:26:
[...]
Terwijl hij uiteraard (:P) de algemene FAQ's netjes heeft gelezen bij het registeren. Dus dan zou ie van de regeling af moeten weten ;)
Daar geloof ik dan weer niet in, wel alle algemene policy's lezen en niet de lokale :>

Ik denk dat het topic ook op de juiste plek staat omdat men veelal in LA verhaal gaat halen/uitleg wilt over dit soort verplaatsingen. Het dan ergens in een algemene policy zetten vergroot de zichtbaarheid niet echt imo. Nu hangt het nog bovenin en kun je het daadwerkelijk zien in je ooghoeken voor je op new topic drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
To_Tall schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:22:
[...]

Nah Klopt heeft ie niks. aan :)

Tiop gewoon door posten. maar maak er geen bende van anders kan je er afgeknikkert worden :+
Dat had ik inderdaad begrepen dus ik wil ook niet alleen maar onzin berichten plaatsen maar ben zelf niet "meer" super handig. Tijd wat anders gedaan en wil de kennis nu weer wat bijspijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
SmartDoDo schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:29:
[...]
Daar geloof ik dan weer niet in, wel alle algemene policy's lezen en niet de lokale :>

Ik denk dat het topic ook op de juiste plek staat omdat men veelal in LA verhaal gaat halen/uitleg wilt over dit soort verplaatsingen. Het dan ergens in een algemene policy zetten vergroot de zichtbaarheid niet echt imo. Nu hangt het nog bovenin en kun je het daadwerkelijk zien in je ooghoeken voor je op new topic drukt.
Maar blijkbaar léést men hem niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Osiris: Het minste wat we kunnen verwachten is dat iemand toch een blik werpt in een sticky die direct op zijn probleem slaat in het subforum waar hij rondloopt :) ? Een aparte FAQ voor dit onderwerp zal denk ik niet leiden tot het éérder lezen van die tekst door mensen die zich afvragen wat er met hun topic is gebeurd.. Een stukje in een algemene tekst al helemaal niet :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
JHS schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:06:
Osiris: Het minste wat we kunnen verwachten is dat iemand toch een blik werpt in een sticky die direct op zijn probleem slaat in het subforum waar hij rondloopt :) ?
Uiteraard, maar da's de theorie, in praktijk wordt 't toch amper gedaan :+
JHS schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:06:
Een aparte FAQ voor dit onderwerp zal denk ik niet leiden tot het éérder lezen van die tekst door mensen die zich afvragen wat er met hun topic is gebeurd.. Een stukje in een algemene tekst al helemaal niet :) .
Nu kan ik natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik heb de algemene FAQ et cetera allemaal minimaal één keer doorgenomen, volgens mij ook wel in m'n begintijd. Dat in tegenstelling tot álle losse forum-FAQ's. En ook al zou je die in theorie uiteraard door moeten nemen als je ergens een topic opent, tja, in praktijk.. :P

Verder was 't n.a.v. dit topic ook 't eerste waar ik zocht en het zou verwachten, in de algemene FAQ ergens, maar daar stond dus niet, vandaar dat ik 't eventjes aan de orde bracht. Mocht jullie een andere mening toegedaan zijn, dan is mij dat uiteraard ook prima. :)
Pagina: 1