Octigen ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 23:29

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Norrod heeft 19 inch wide Octigen's (1400x900) in de aanbieding voor 159 euro, maar ik kan op zowel de FP, als op GoT als op Google geen reviews vinden over Octigen monitors. Er zijn genoeg hits op "octigen review", of "octigen tft review", maar het is overal een kwestie van "Be the first to review!"

Heeft iemand ervaring met Octigen beeldschermen?

Op de website van Octigen is iig te lezen dat het een merk van Peak hardware is. Dat ken ik toevallig weer van m'n 2 GB USB-stick, maarja, daar heb je ook niet veel aan.

Dit is 'm:
Afbeeldingslocatie: http://www.octigen.com/DB/Products/19WIDE-251059NSOTG(WMB).jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Bergen op 19-04-2007 22:16 ]

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Vind hem wel mooi, en zeker als je naar de prijs kijkt. Maar ik kan je helaas niet verder helpen, maar als je er een koopt post hier dan ook even een klein reviewtje. ben ook aan het kijken voor een 19" scherm.

Verwijderd

Bergen, heb je dit scherm nu gekocht? Wat zijn je ervaringen ermee?

(Voor mijn werk ben ik aan't uitkijken naar een nieuw scherm...)

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Effe snel door de specificaties gegaan. De helderheid en contrast zijn volgens mij wat aan de lage kant. M'n 3 jaar oude 17 inch TFT (van Benq) heeft precies die waardes terwijl een 17 inch meestal lagere waardes heeft dan een 19 inch op dit punt. 16,2 miljoen kleuren is ook een klein minpuntje. Verder heeft 'ie ook maar 1 aansluiting en dat is dan een VGA aansluiting -> minpunt.

Ik zie eigenlijk geen pluspuntjes maar wel genoeg minpuntjes om 'm niet te kopen. Maar... ik heb dus geen ervaring met dit ding of met dit merk!

[ Voor 0% gewijzigd door brute51 op 08-05-2007 13:50 . Reden: het woordje 'niet' vergeten :) ]

Ik heb echt een hele goeie PC.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is bij "ervaringen" topics de bedoeling dat de topicstarter zelf ervaringen heeft om te delen. Dat is hier helaas niet het geval. Als je goed zoekt en niets vindt, moet de conclusie zijn dat die ervaringen er niet zijn (ook niet gek voor in prinicpe een no-name product dat maar net op de markt is). Topic heeft dan ook op dit moment weinig zin.

Als iemand die zo'n scherm gekocht heeft zich geroepen voelt om er een ervaringen topic over te openen is dat natuurlijk een andere zaak :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.