Toon posts:

iTunes error

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn mediabibliotheek wil toevoegen in iTunes krijg ik een error, foutenrapport, je kent het wel. Iemand enig idee? 3x achter elkaar geprobeerd en 3x error

iTunes 7.1.1.5
iPod video 5th generatie

fout:
http://img250.imageshack.us/img250/5759/foutta5.jpg

Technische gegevens van foutenrapport: http://img440.imageshack.us/img440/7220/fout2lh2.jpg

probeer mijn gehele muziekcollectie te importeren (mp3's) waaronder ook wma's zitten waarbij hij vraagt of ik ze wil converteren. Ik antwoord ja, dan gaat hij nog een minuutje door met liedjes toevoegen aan de bibliotheek/wma's converteren en dan krijg ik die error

even alle wma's geconvert naar mp3 maar nog steeds de error..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:16:
even alle wma's geconvert naar mp3 maar nog steeds de error..
Dan zit er dus een beschadigde mp3 tussen. Importeren in kleinere stukjes, of een van de tooltjes gebruiken die mp3's controleren.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hm, 1ste is een shareware die niet werkt en de 2e freezet constant -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:31:
Hm, 1ste is een shareware die niet werkt en de 2e freezet constant -.-
Tja. Ik gebruik geen windows (al een jaar of 11 niet meer) dus daarin kan ik je geen advies geven. De andere oplossing, importeren in stukjes, is ook een optie. Ik neem aan dat je geen duizenden files in één directory zult hebben staan, dus importeer ze per folder, artiest of net hoe je ze gesorteert hebt. Zodra je iTunes crasht heb je de boosdoener tot op een folder. Vervolgens kun je het bestand voor bestand nog een keer doen om de dader te achterhalen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, nouja in ieder geval bedankt maarja zal wel een groot klusje worden met 50 gb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

probeer winamp eens? als er dan bij een nummer geen tijdsduur achter gezet wordt dan weet je dat die het is.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:44:
Tsja, nouja in ieder geval bedankt maarja zal wel een groot klusje worden met 50 gb :D
Steeds halveren kan best aardig opschieten (importeer 50%, deel de slechte helft weer in 2en, enzovoorts). Als je dat 10x doet (kost bijna geen werk, wel wat rekentijd) heb je het problematische album gevonden :-)

Zoef

Pagina: 1