Ik zit met een probleem;
Ik wil graag dat de tekst in een table cel wordt afgebroken wanneer het niet in de cel past. Dus ook wanneer het een lange doorlopende tekst zonder spaties e.d. is.
Op dit moment loopt in Firefox (image) de tekst over de rand, en in IE7 (image) wordt de tekst verborgen.
Mijn code:
De td heeft al een width, maar omdat de tekst een lange onafgebroken zin is, wordt hij op een regel gehouden.
Ik heb al van alles geprobeerd (bijv. overflow:auto, enz.), maar kom er maar niet uit.
Ik wil graag dat de tekst in een table cel wordt afgebroken wanneer het niet in de cel past. Dus ook wanneer het een lange doorlopende tekst zonder spaties e.d. is.
Op dit moment loopt in Firefox (image) de tekst over de rand, en in IE7 (image) wordt de tekst verborgen.
Mijn code:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| ...... TD{ padding:5px; } .content_table { font-size: 13px; border: #CCCCCC solid 1px; overflow:scroll; table-layout:fixed; } ... |
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <table border="0" class="content_table" width="750"> <tr class="content_row_even"> <td class="table_column" width="165">naam</td><td>piet</td> <td>sjaak</td> <td>wim</td></tr> <tr class="content_row_even"> <td class="table_column" width="165">Vereisten</td> <td>Er zijn geen bfj bfb hfd dfh hfj fhdj dhfjdhfjhfjdf dsf jfdfh dfs jffdjfdfjdhfjhfjhkfhjhdjfhsdjfhsdhfjshdfjsdhfdhfshdfhefuieh fdjhfsk df</td><td>Er zijn geen bfj bfb hfd dfh hfj fhdj dhfjdhfjhfjdf dsf jfdfh dfs jffdjfdfjdhfjhfjhkfhjhdjfhsdjfhsdhfjshdfjsdhfdhfshdfhefuieh fdjhfsk df</td><td>Er zijn geen bfj bfb hfd dfh hfj fhdj dhfjdhfjhfjdf dsf jfdfh dfs jffdjfdfjdhfjhfjhkfhjhdjfhsdjfhsdhfjshdfjsdhfdhfshdfhefuieh fdjhfsk df</td></tr>... </table> |
De td heeft al een width, maar omdat de tekst een lange onafgebroken zin is, wordt hij op een regel gehouden.
Ik heb al van alles geprobeerd (bijv. overflow:auto, enz.), maar kom er maar niet uit.