Vaak bu'j te bang!
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Ok die onderste heeft wel een flinke vleugel maar het is een Countach......Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:27:
Een van de Lambo kits.
Er zijn mooie maar deze is echt FOUT![]()
[afbeelding]
Deze heeft een 3de remlicht![]()
[afbeelding]
Wat is er zo fout aan die bovenste?? Toch gewoon een Diablo?
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Mijn hemel, die raamstijlen in foto 1, om ervoor te zorgen dat het raam in de deur past, zakt het raam schuin naar beneden. Maar wel met gratis helicopterplatform achter de stoelen!!!Huig schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:05:
Gedaan door het vergeten tungingbedrijf Treser:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
This footer is intentionally left blank
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
1e wat in me opkomt.. jesus christ
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
*empty*
Het zijn volgens mij beide kitcars (kijk maar eens goed naar de koplampen van de Diablo, die zijn origineel toch wel anders).Theimon schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:16:
[...]
Ok die onderste heeft wel een flinke vleugel maar het is een Countach......
Wat is er zo fout aan die bovenste?? Toch gewoon een Diablo?
En die vleugel hoort bij de Countach. En het derde remlicht heeft er waarschijnlijk mee te maken dat op het moment dat die auto gekeurt werd, het verplicht was.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Een nieuwe SLK-neus op je ouwe SLK is natuurlijk ook beswel fout.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:25:
Daar zijn we weer met nog meer vleugels![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, Lamborghini voorzag de laatste serie zelf al van Nissan 300ZX-koplampen.deepbass909 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:26:
[...]
Het zijn volgens mij beide kitcars (kijk maar eens goed naar de koplampen van de Diablo, die zijn origineel toch wel anders).
En die vleugel hoort bij de Countach. En het derde remlicht heeft er waarschijnlijk mee te maken dat op het moment dat die auto gekeurt werd, het verplicht was.

Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Hoe zouden die velgen onder mijn bak staan?biobak schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:25:
Deze al langs gekomen?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Yep, Ik probeer zoveel mogelijk de originele bron te vinden en de afbeeldingen daarvan te pakkenVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:52:
Het zijn allebei kitcars, een echte countach is veel breder en lager. Bovendien zijn de plaatjes gehost op de sites van de fabrikanten
OMFG wat een wancreatie. Voor dat geld heb je een echte a3 en hoef je niet voor gek te rijden.biobak schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:25:
Deze al langs gekomen?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Met luchtvering zodat je "contra schuin" door de bocht kan heel coolVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:08:
[...]Hoe zouden die velgen onder mijn bak staan?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Dayton's + Amerikaan =Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:08:
[...]
Hoe zouden die velgen onder mijn bak staan?
Het lijkt wel op een nieuwe Unimog.
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Verwijderd

Ready for takeoff

Er zitten wel mooie bij

En we sluiten af met de oprichter :

deze vindt ik nog best gaafVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:33:
Tja, wat moet ik zeggen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
@HlpDsK... mijn god... hoe kun je je corvette dat aandoen.
*empty*
Verwijderd

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 21:18 ]
Verwijderd
Was meer als hekkensluiter = offtopicMR_VIPER schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:12:
Die Gulwing is niet fout!

Baas boven baas he
Verwijderd
Of te gebruiken voor het vervoer van je boot naar de winkelsHydraulik-Phunk schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:13:
Is wel stoer natuurlijk als je gewoon ff aan komt rijden bij 'n steiger
Anders moet je met de bootje vanaf je boot naar de kant en moet je daarna weer vervoer regelen
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Volgens mij ook een shop... Zonde van de Corona/Caldina

Is deze nu ook fout?Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:54:
Ready for takeoff![]()
[afbeelding]
En we sluiten af met de oprichter :![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]

Volgens mij heeft de CLK in bepaalde uitvoeringen namelijk standaard deze deuren (de bovenstaande in een "standaar" CLK-GTR)
Ik vind trouwens die Smart wel strak eigenlijk, erg gewaagt.
Maar heeft de Diablo er geen extra glas voor zitten? Volgens mij wel namelijk... Maar ik moet zeggen dat op de foto die kitcar wel erg strak is...MartijnGizmo schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 17:56:
[...]
Een nieuwe SLK-neus op je ouwe SLK is natuurlijk ook beswel fout.
[...]
Nee hoor, Lamborghini voorzag de laatste serie zelf al van Nissan 300ZX-koplampen.
[afbeelding]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Er zitten inderdaag mooie kits bij en dat zie je ook gelijk in de prijs terug.Maar ik moet zeggen dat op de foto die kitcar wel erg strak is...
Als je € 60.000 kwijt bent voor een kit dan moet je toch ook eens om je heen kijken voor een 2de handsje (van de originele).
B.v. deze kit:

Die is echt nie fout, alleen een ander setje wielen eronder en gaan.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 08:17:
Zo nu weer een bijdrage![]()
Erg jammer van dat zwarte dus fout!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
39
Erg geinig... FF op die site gekeken... Wel kits aanbieden een Countach en een Diablo en vervolgens zie je bij de Diablo een Murcialago kit. Ook erg fout.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 08:12:
[...]
Er zitten inderdaag mooie kits bij en dat zie je ook gelijk in de prijs terug.
Als je € 60.000 kwijt bent voor een kit dan moet je toch ook eens om je heen kijken voor een 2de handsje (van de originele).
B.v. deze kit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*empty*
Verwijderd
Misschien nu wel maar toen ze uit kwamen waren ze "hot" en was ik blij met mijn 1ste 16V die ik met wat foute tuningRedHat schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 08:52:
Calibra is bij voorbaat al fout
Daarna heel druk bezig geweest met deze Rieger versie maar problemen ondervonden met de RDW
(Tony Rieger kreeg goedkeuring voor de 16V en niet voor de turbo) en toen stond mijn turbo al bijna klaar op de lopende band
Dan maar doorsparen voor een echte Testa........
Niets fout aan, zet maar voor de deur! Vind dat zwarte zelfs wel wat hebben eigenlijk..Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 08:17:
Zo nu weer een bijdrage![]()
Erg jammer van dat zwarte dus fout!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen de wielen mogen een maatje groter.
Die wil ik ook!Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:33:
Tja, wat moet ik zeggen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*empty*
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Ik vind hem stiekem ook wel mooi
Gistere gespot, ik heb geen foto van de voorkant, maar beeld je alle mogelijke luchtinlaten in en je komt in de buurt
De Nederbelg !
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2007 22:11 ]
Verwijderd
Ik zie AMG als een tuner.
Mooie wagen alleen de achterkant vind ik fout.
Kan veel strakker

Je beseft wel dat deze auto's ter homoligatie van raceauto's zijn gemaakt hé? Dus alles wat hier op zit, is puur functioneel, afgezien van de afschuwelijke kleur.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:39:
[...]
Ik zie AMG als een tuner.
Mooie wagen alleen de achterkant vind ik fout.
Kan veel strakker
@boven: Amen.
@onder: Die bovenste twee moeten weg, dan is het al stukken beter
[ Voor 36% gewijzigd door TheZeroorez op 28-04-2007 22:51 ]
Aannames zijn fataal.
Zet maar voor de deurVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:54:
Nog één berichtje (om het af te leren)
[afbeelding]
Ready for takeoff
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Bangla Bangers (de discovery serie)GaMeOvEr schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:55:
Zal wel een beetje toch de indiase kitsch voorkeur bij Mansory moeten zijn, die stiekem de kop opsteekt.
*empty*

Of haal ik nu een oude koe uit de sloot
[ Voor 21% gewijzigd door Huig op 29-04-2007 20:41 ]
Verwijderd
dezelfde mafkees die de uitlaten van de Lexus IS-F heeft ontworpen waarschijnlijkHydraulik-Phunk schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:50:
WTF voor stagaire heeft die uitlaten mogen ontwerpen bij die Bentley ?

Zelfs op de meest verkrachte golf zie je die uitlaten niet

Kleine edit in de tekst van bovenstaande quoteVerwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:42:
[...]
dezelfde mafkees die de uitlaten van de Lexus IS-F heeft ontworpen waarschijnlijk![]()
[afbeelding]
Zelfs op de meest verkrachte golf zie je die uitlaten NOG niet

Ben bang dat het niet lang meer zal duren voordat ze ook bij de verkrachtte overige auto's ziet. Heb ze al op verschillende andere auto's voorbij zien komen. Is de nieuwe mode
*empty*
Verwijderd
JaHuig schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:40:
Hoe verneuk ik mijn mx-5:
[afbeelding]
Of haal ik nu een oude koe uit de sloot

Heb er weer een
met die lexus is niks mis hoor.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:42:
[...]
dezelfde mafkees die de uitlaten van de Lexus IS-F heeft ontworpen waarschijnlijk![]()
[afbeelding]
Zelfs op de meest verkrachte golf zie je die uitlaten niet
EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
*empty*
Na de lexus-look achterlichten, lexus-look uitlaten, binnenkort op de CRX bij u in de buurt!MR_VIPER schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:53:
[...]
Kleine edit in de tekst van bovenstaande quote
Ben bang dat het niet lang meer zal duren voordat ze ook bij de verkrachtte overige auto's ziet. Heb ze al op verschillende andere auto's voorbij zien komen. Is de nieuwe mode
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Tuurlijk niet, die velgen staan ook best (hoewe ze een beetje fout zijn) maar iedereen herkent het als MB velgen... Heb je ze éénmaal herkend dan is het natuurlijk niet te doen en gewoon ordinair fout tunen...MR_VIPER schreef op maandag 30 april 2007 @ 07:29:
Hmmm ik heb slechte smaak... ik vind die velgen niet verkeerd onder die volvo. Alleen jammer van die MB logo's
Dat ding is uniek!Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:07:
Wat vinden jullie hier van![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MB CLK GTR
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
voor de suffe huisvader in zijn midlifecrisisVerwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 17:37:
was deze juist tegengekomen nav een ander topic, maar hier mag die zéker tussen staan
[afbeelding]
Verwijderd
Aan de geluidsinstallatie in deze Citroen kan het niet liggenVerwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 17:37:
was deze juist tegengekomen nav een ander topic, maar hier mag die zéker tussen staan
[afbeelding]

[ Voor 7% gewijzigd door MR_VIPER op 01-05-2007 08:46 ]
*empty*

waarom moet ik denken aan carmageddon bij het zien van dat ding?
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Best wel okee??? Lexus look achterlichten, complete kippenren in de bumper. Volgens mij valt deze ook via andere vormen onder categorie foute tuning.battler schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:14:
zonder die spoiler is die auto volgens mij best wel ok. Maar god damm met welke dremel heeft hij ze spoiler uitgezaagd..
*empty*
Aannames zijn fataal.
Waarschijnlijk met dezelfde waarmee ie eerst die sleuven in zn voorschermen heeft gemaaktbattler schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:14:
zonder die spoiler is die auto volgens mij best wel ok. Maar god damm met welke dremel heeft hij ze spoiler uitgezaagd..
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Verwijderd
Leuke dingen daarHuig schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:05:
De nieuwe doe-het-zelf spoiler, nu bij de gamma!
[afbeelding]
waarom moet ik denken aan carmageddon bij het zien van dat ding?
Door het broeikast effect geen openhaard meer nodig dus wat doe je dan met de pijp

Ach 1 meer of minder

Auto met mooie BBQ

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 21:39 ]
wat is dat voor autoVerwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:33:
[...]
Leuke dingen daar![]()
Door het broeikast effect geen openhaard meer nodig dus wat doe je dan met de pijp![]()
......
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Dit topic is gesloten.