Toon posts:

[ Keyboard ] Proper Maken (uit elkaar halen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hier een logitech Internet 350 keyboard en zou dit graag eens "deftig" proper maken, dat wil ook zeggen al het vuil onder de toetsen wegkrijgen, echter heb ik in het verleden eens voorgehad dat ik een keyboard ook wou proper maken en dat ik op een gegevens moment 101 toetsjes los op mijn bureau zat :'( en een keyboard zonder toetsen :P ... dit wil ik dus vermijden ..

Iemand tips of ervaring in dat soort zaken?

Onder het keyboard zijn een aantal "vijzen" die ik kan loschroeven ook, dus met een schroevendraaier het keyboard openbreken is niet nodig

Uitschudden en de stofzuiger er op heb ik allemaal al gedaan maar krijg ik het vuil onder de toetsen niet mee weg ...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 19:37 ]

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Been there, done that ...

Gewoon, alle toetsen eruit. Electronica eruit en al het plastic (toetsen en omhulsel) in een afwasbak schoonmaken met een sopje. Laten drogen en weer in elkaar zetten.

Weet je niet waar alle toetsen staan? Neem een foto en print die uit.

==
hoi

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-01 16:26
Even een foto van de layout maken voordat je aan de slag gaat? Die toetsen zullen er toch écht af moeten, wil je het klavier helemáál schoonhebben...

[/stating the obvious] :p

[ Voor 0% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 19-04-2007 19:39 . Reden: spuit 11 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Verwijderd

Topicstarter
en het in elkaar zetten? dat gaat snel of vraagt het dezelfde behendigheid als bij een ikea meubel dat je in elkaar moet zetten :9

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 21:40

Nik

Het lastigste vind ik nog de spatiebalk terug zetten. Die van mij werkt met een metalen haakje zodat als ik links op het balkje druk, rechts ook goed mee gaat. Dat is het enige waar ik moete mee had, om die netjes terug te krijgen. En dat is na 1x ook simpel te doen hoor.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Spatie balk moet je er op een bepaalde manier indraaien. Haakjes inhakken en dan balk goedzetten. Als kindertjes in China het kunnen, kunnen wij ook ...

==
hoi

Pagina: 1