Toon posts:

[Vista] Ultimate --> Home Premium

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet mede tweakers,

Ik nu al een tijdje op Vista Ultimate (32-bit) en ben er zeker tevreden over :)
Alleen het enigste probleem is dat mijn PC Vista niet goed aankan, ik zal m'n specs maar achterwege laten want dan word ik uitgelachen :P
Zit er een verschil in performance, vooral snelheid met internetten,msn'en etc. simpele dingetjes dus tussen Ultimate en Home Premium? Want dan zou ik graag naar Home Premium willen, kun je dan gewoon up/down :9 -graden met de vista-dvd, zonder gegevens te hoeven formatteren?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:11
Nee, daar zit hooguit een minuscuul verschil tussen en nee, je kan met een Ultimate licentie geen Home Premium installatie gebruiken (en dat wil ook niemand :P).

The devil is in the details.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan kan je beter XP of 2000 blijven draaien, want Home Basic is uitgeklede Vista ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:11
gambieter schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:50:
Dan kan je beter XP of 2000 blijven draaien, want Home Basic is uitgeklede Vista ;)
Alleen rept ie geen woord over Home Basic ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Heb jij 1 GB mem of 512 GMB??? :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 16:54 ]

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:20
512GB O+

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:37
Wat betreft performance zit er naar mijn weten totaal geen verschil tussen Home Premium en Ultimate. Ultimate heeft alleen wat meer optionele features.

omniscale.nl

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dacht dat je wel een lagere kon installeren, maar zeker weet ik dat ook niet meer :P Al zal het qua snelheid toch niks uitmaken. Enige wat je kunt doen is zoveel mogelijk overbodige services uitzetten. En je vermeldt express je systeemspecs niet, maar als je weinig geheugen hebt kan een gig extra wel een boost geven. Kost tegenwoordig geloof ik nog geen 50 euro. Dat zal sowieso meer verschil uitmaken dan het softwarematig strippen ooit kan doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Palomar op 19-04-2007 16:55 ]

Verwijderd

tegenwoordig draait alles om GB's :P

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reply's. Ik heb wel 1 GB ram, maar dat is dan ook 1 van de sterkere onderdelen in m'n PC :D

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hahn schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:51:
[...]

Alleen rept ie geen woord over Home Basic ;)
Nee, vandaar dat ik het maar noem. Als je dan toch Vista wil draaien, dan maar Vista Nude :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik denk dat je inderdaad het beste kan proberen om bijvoorbeeld Aero uit te schakelen want als je videokaart het niet aankan dan is het opeens wel traag (als je videokaart het wél aankan, is het juist weer sneller dan niet te gebruiken 8)7 ) :)
Pagina: 1