Blauwe vlekken op t scherm...[TV](Filmpje)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RKeano
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09-2025
Ik heb de laatste tijd veel last van blauwe vlekken op mijn Samsung Plasma (ps42q7hx) scherm, ik krijg dit vooral als ik mijn ps3 gebruik via HDMI..
Ook gewone analoge kabel tv krijg hier last van...Ik heb 2 scart-kabels aangeloten, 1 Analoge Kabel en 1 HDMI kabel....kan het daaraan liggen of moet ik nu al gebruik gaan maken van de garantie (kheb de tv nog maar 3 maand)

Alvast bedankt:)

http://www.youtube.com/watch?v=QXDnp1pTjKI

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2025

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

Als die vlekken inderdaad zo erg zijn als wat in het filmpje te zien is dan zou ik in dit geval (helaas) zeker gebruik gaan maken van garantie... Dit is niet zoals het hoort

• RKeano
ja maar ik hoor soms ook dat het iets met je scartkabel te maken heeft, ik nog geen mogelijkheid gehad om dit te testen, of ben je zeker ervan dat dit niet aan een kabel kan liggen (dvd+schotel staan uit als ik HDMI gebruik...)

bedankt

• BBenedictus
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-02 11:39
Het beste om te proberen is gewoon de tv zo kaal mogelijk te maken. Dus alleen maar coax en 230 erin. Dat met elke kabel proberen en steeds zo wat op te bouwen.

Dan kun je uitsluiten of het je tv is of een van je rand apparatuur. Al is het je tv, niet moeilijk doen en gewoon meteen terugbrengen naar de winkel.

Verbeter me als ik mij vergis, maar volgens mij komt samsung zelfs bij de deur om je tv op te halen en direct een nieuwe neer te zetten.

Wat misschien nóg makkelijker is; bellen! :D

• RKeano
ok ik zal een paar dingen proberen als het niet lukt dan horen jullie t wel

bedankt:)