Hai, Ik heb een paar vraagjes mbt. Harddisks van Maxtor en Seagate..
Wat is jouw mening?
1. Zullen de Maxtor Hardeschijven na overname door Seagate geleidelijk slechter worden? Of worden alle producten van beiden juist beter door technologie-uitwisseling?
2. Wat is het verschil tussen de Maxtor DiamondMax 10 En
DiamondMax21 Hardeschijven?
En wat is het verschil in prestatie tussen 8MB cache voor een
DiamondMax21 SATA-II 320GB schijf tov. de 16MB in een DiamondMax10 SATA-II 320GB van Maxtor?
3. heb je liever een Seagate met gelijkwaardige specs tov. een Maxtor,
of andersom?
edit: Dit zijn met name vragen uit niewsgierigheid.
Ik bezit zelf een 320GB DoamondMax10 schijf, en wilde weten wat het verschil is met
vergelijkbare Seagate schijven en het verschil tussen DM10 vs DM21. Aangezien de DM21 maar 8 mb cache heeft.
Ik ben niet zo hi-tech dus weet niet of dat juist een voordeel is of juist niet tov. 16MB cache.
En meningen over de overname van Maxtor door Seagate natuurlijk..
Wat is jouw mening?
1. Zullen de Maxtor Hardeschijven na overname door Seagate geleidelijk slechter worden? Of worden alle producten van beiden juist beter door technologie-uitwisseling?
2. Wat is het verschil tussen de Maxtor DiamondMax 10 En
DiamondMax21 Hardeschijven?
En wat is het verschil in prestatie tussen 8MB cache voor een
DiamondMax21 SATA-II 320GB schijf tov. de 16MB in een DiamondMax10 SATA-II 320GB van Maxtor?
3. heb je liever een Seagate met gelijkwaardige specs tov. een Maxtor,
of andersom?
edit: Dit zijn met name vragen uit niewsgierigheid.
Ik bezit zelf een 320GB DoamondMax10 schijf, en wilde weten wat het verschil is met
vergelijkbare Seagate schijven en het verschil tussen DM10 vs DM21. Aangezien de DM21 maar 8 mb cache heeft.
Ik ben niet zo hi-tech dus weet niet of dat juist een voordeel is of juist niet tov. 16MB cache.
En meningen over de overname van Maxtor door Seagate natuurlijk..