Laptop kopen in VS, verstandig/waar op letten?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-01 23:40
Over een paar maanden ga ik voor anderhalve maand naar de VS. Aangezien ik in die tijd niet zonder een PC kan wilde ik een laptop kopen om daar te gebruiken, maar aangezien de laptop die ik wilde (Asus A8JS) hier nooit leverbaar werd heb ik dat niet gedaan. Nu denk ik erover dan maar ter plekke een laptop te kopen.

Heeft iemand daar ervaring mee en zijn er dingen waar ik echt op moet letten? Ik ben me bewust van het invoeren als ik terugkom maar aangezien ik de BTW kan aftrekken maakt me dat niet zoveel uit.

Ook vraag ik me af waar ik het beste kan kijken voor zo'n ding, zijn grote ketens het beste of zoek ik beter wat kleinere winkels op?

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ligt eraan waar je heen gaat.. Ik zou gewoon eens een Radio Shack of Best Buy winkel binnenlopen. Deze hebben over het algemeen wel een leuk assortiment. Afhankelijk van waar je heengaat. Het BTW tarief verschilt per Staat, dus hier kun je ook je voordeel uit halen natuurlijk.
En het invoeren.. Heb er zelf nog nooit problemen mee gehad met mijn gekochte Canon Camera's.
Let er alleen op de adpaters 100 ~ 230V zijn,

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:30
offtopic:
Je wilt de laptop over een paar maanden gaan kopen. Dan zullen laptops gebaseerd op het Centrino Pro/Santa Rosa platform volop verkrijgbaar zijn. Dus ik zou je willen aanraden om zo'n laptop aan te schaffen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

In amerika kan je in een grote stad echt honderen winkels vinden, waar ze laptops verkopen. Soms zitten er echt goeie aanbiedingen bij, maar die houden dan bijv in;

Laptop is 499, maar je betaald eerst 699, en krijgt dan later 200 teruggestort op je rekening. Ze zijn gek op dat soort aanbiedingen daar.

Maar best nette prijzen hoor!

• LordLynx
  • Laatst online: 18-01 23:40
Hoedje schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:29:
offtopic:
Je wilt de laptop over een paar maanden gaan kopen. Dan zullen laptops gebaseerd op het Centrino Pro/Santa Rosa platform volop verkrijgbaar zijn. Dus ik zou je willen aanraden om zo'n laptop aan te schaffen.
Da's ook de reden dat ik nu hier geen laptop meer wil kopen (anders zou ik de Asus G1 genomen hebben), en als ik dan toch nog 1-2 maanden moet wachten kan ik net zo goed mijn geluk daar beproeven.

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Amerika gebruikte andere poweroutlets? maar goed daar heb je converters voor lijkt me..
Garantie zou ik ook opletten, nou zal asus ook global warranty hebben maar zou het toch voor de zekerheid navragen.
En idd zoals hoedje zegt, Santa rosa komt eraan..

That's the way the cookie crumbles.

Verwijderd

Ik zou een Lenovo ThinkPad T61 kopen daar. Wil hem dan misschien ook wel van je overnemen als je toch een andere wilt :+

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:22:
Ik zou een Lenovo ThinkPad T61 kopen daar. Wil hem dan misschien ook wel van je overnemen als je toch een andere wilt :+
Beetje nutteloze kick dit 8)7

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.