Toon posts:

Signaal versterken van Linksys WRT54GL

Pagina: 1
Acties:
  • 894 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hou van Games, vooral Gears of War op de Xbox360, een " life changing experience " voor mij geweest en ik speel het iedere dag!!. Ik denk dat het een reusachtige stap is in the gamewereld en kwa grafisch superior. Wat jammer is, mijn vriendin heeft het echt gehad, ze vind het erg irritant dat ik heel erg vaak speelt. We zijn al meer dan 5 jaar samen. Sinds ik mijn Xbox360 heb + Gears of War ruzzien we vaak over hoe lang ik speel iedere dag, waarom ik geen tijd met der doorbrengt en als ik Xbox360 speelt lijkt het (volgens haar) dat ze niet bestaat. Volgens haar geef ik haar helemaal geen aandacht, geen steun etc.

Vannacht ging het wat te ver, ze vroeg me een stomme vraag terwijl ik bezig was met een belangerijke Ranked match war, echter toen ik niet had gereageerd beschuldigde ze mij dat ik niet naar der luisterd etc, je weet wel. Toen ik mezelf verdedigde en zei dat ik ook even tijd wilt hebben begon ze heel erg ver te gaan. Zei ze dat ik moest kiezen tussen haar of mijn Xbox360. Middenacht ging ze bij der ouders slapen en ze zei dat ze niet meer het huis in komt totdat ik de Xbox360 weg heb gedaan.

Dit brengt mij naar het advies deel, Ik was van plan om mijn TV te verplaatsen naar haar oude kamer en die kamer om te bouwen in een Game-room (LAN-parties geven etc), alleen is het signaal daar heel erg zwak. Weet iemand een draadloos signaal die sterk genoeg is voor mijn Linksys WRT54GL draadloze router? of een app die de signaal versterkt?

Alvast bedankt. :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:23
[offtopic]

Dus zij vraagt om je Xbox weg te doen, en jij maakt een Game room voor lan-parties? :D

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-03 15:44
Je zegt dat je de tv wil verplaatsen maar ik denk dat je eerst een andere keuze moet maken, namelijk de keuze waarvoor je vriendin je heeft gesteld: Xbox er uit of zij er uit.

no animals were harmed during the production of this message

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-03 23:13
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:14:
Ik hou van Games, vooral Gears of War op de Xbox360, een " life changing experience " voor mij geweest en ik speel het iedere dag!!. Ik denk dat het een reusachtige stap is in the gamewereld en kwa grafisch superior. Wat jammer is, mijn vriendin heeft het echt gehad, ze vind het erg irritant dat ik heel erg vaak speelt. We zijn al meer dan 5 jaar samen. Sinds ik mijn Xbox360 heb + Gears of War ruzzien we vaak over hoe lang ik speel iedere dag, waarom ik geen tijd met der doorbrengt en als ik Xbox360 speelt lijkt het (volgens haar) dat ze niet bestaat. Volgens haar geef ik haar helemaal geen aandacht, geen steun etc.

Vannacht ging het wat te ver, ze vroeg me een stomme vraag terwijl ik bezig was met een belangerijke Ranked match war, echter toen ik niet had gereageerd beschuldigde ze mij dat ik niet naar der luisterd etc, je weet wel. Toen ik mezelf verdedigde en zei dat ik ook even tijd wilt hebben begon ze heel erg ver te gaan. Zei ze dat ik moest kiezen tussen haar of mijn Xbox360. Middenacht ging ze bij der ouders slapen en ze zei dat ze niet meer het huis in komt totdat ik de Xbox360 weg heb gedaan.

Dit brengt mij naar het advies deel, Ik was van plan om mijn TV te verplaatsen naar haar oude kamer en die kamer om te bouwen in een Game-room (LAN-parties geven etc), alleen is het signaal daar heel erg zwak. Weet iemand een draadloos signaal die sterk genoeg is voor mijn Linksys WRT54GL draadloze router? of een app die de signaal versterkt?

Alvast bedankt. :)
offtopic:
_O-

Verwijderd

Hoezo.. verslaafd? :P

edit:
Dit is toch niet serieus?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 16:21 ]

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-03 23:35
Ik was van plan om mijn TV te verplaatsen naar haar oude kamer
Lijkt me dat íe die keuze al gemaakt heeft.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:18

lier

MikroTik nerd

Blijkbaar heeft hij zijn keuze al gemaakt...

Waarom plaats je alle achtergrondinfo nog in dit topic ?
Zou je niet eens beginnen met zoeken naar extenders !?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Voor mij is ze dood, boeit me niet meer. Als ik maar met mijn Xbox binnen zit, + doritos en bier dan is het goed. Ik hou niet van jaloezie en is echt een serieus vijand van de 360. Niemand komt tussen mij en mijn console.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:14:
Weet iemand een draadloos signaal die sterk genoeg is voor mijn Linksys WRT54GL draadloze router?
Ja, ik heb hier toevallig nog een sterk draadloos signaal in de originele verpakking zitten, is nog nooit gebruikt :P

Even serieus: in je router kan je met custom firmware het signaal flink op schroeven. Is gigantisch veel over te vinden op internet. Succes!

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Fire69
onkl schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:20:
[...]
Lijkt me dat íe die keuze al gemaakt heeft.
Als hij dat bedoelt met "haar oude kamer"... OMG! 8)7

Een relatie van 5 jaar weg gooien voor een potje GOW... :N
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:22:
Voor mij is ze dood, boeit me niet meer. Als ik maar met mijn Xbox binnen zit, + doritos en bier dan is het goed. Ik hou niet van jaloezie en is echt een serieus vijand van de 360. Niemand komt tussen mij en mijn console.
Ok, na zo'n reactie kan ik dit topic niet echt serieus meer nemen. :)
(hoop ik toch voor hem... dit is een grap... right? :/ )

[ Voor 45% gewijzigd door Fire69 op 19-04-2007 16:24 ]

Verwijderd

Kan hier aub een slotje op... dit heeft niets met GoT te maken....

• Fire69
Wel met GoT, maar niks meer met netwerken. :P

Verwijderd

Fire69 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:24:
Wel met GoT, maar niks meer met netwerken. :P
Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).

Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.

:D

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag iets heel normaal, of je dit serieus moet nemen ofniet moet je zelf weten, ik heb hier geen zin in. De achtergrond informatie heb ik erbij gezet zodat jullie mede-tweakers weten in wta voor situatie ik zit en waarom ik een sterk signaal wilt in de kamer.

Graag serieuze reactie.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-03 23:13
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:26:
[...]

Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).

Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.

:D
offtopic:
Zoals jou ''slotje graag' post bedoel je :X

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Je maakt je op deze manier alleen maar belachelijk, verder is je topicstart al redelijk twijfelachtig. En zoals een paar mensen in dit topic al hebben verteld is er genoeg te vinden over het versterken van draadloze signalen, succes.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-03 17:43

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Eerste reactie:
Get a life.. Man, een vriendin is ff wat interessanter dan een xbox. Misschien kan je beter aan jezelf vragen wat jij nu belangrijker vindt. Een vriendin om tijd mee door te brengen, te lachen, te huilen en plezier te hebben, of een spelletje spelen op je xbox.

Tweede reactie: Het singaal kan je boosten door een extra wap ertussen te zetten. Kom maar eens achter je xbox vandaan en slinger eens aan de Search Engine en Google..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.