Toon posts:

Probleem Football Manager 2007 Opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik, heb probleem als ik football manager opstart gaat nog gewoon dan kies ik ploeg en competitie dan gaat hij laden en dan is hij klaar en blijft hij hangen weet iemand waarom?
BVD :)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:47:
Ik, heb probleem als ik football manager opstart gaat nog gewoon dan kies ik ploeg en competitie dan gaat hij laden en dan is hij klaar en blijft hij hangen weet iemand waarom?
BVD :)
Blijkbaar ben je echt hardleers, want wederom geef je echt 0,0 informatie m.b.t. je systeem en wat je zelf al gedaan hebt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Topicstarter
Angeloonie schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:05:
[...]

Blijkbaar ben je echt hardleers, want wederom geef je echt 0,0 informatie m.b.t. je systeem en wat je zelf al gedaan hebt.
Ik heb zelf al gedaan
1. Zelf opnieuw zo vaak al geinstaleerd
2. Bij Start dan Uitvoeren dan zo'n code in type en dan controleert hij de schijf maar het helpt niet

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Sorry, maar hier kunnen we helemaal niets mee. Wij verwachten van onze users dat ze met voldoende informatie komen om ze te kunnen helpen en dat ze eigen inzet tonen. Dat je niet alles weet is geen probleem, maar laat dan wel duidelijk blijken wat je wel weet en gedaan hebt gerelateerd aan het probleem of de vraag :) In de faqs en stickies staat voldoende informatie om je op weg te helpen (Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ). Neem deze dus eens rustig door en probeer het daarna nog eens, maar zorg er dan wel voor dat je topicstart meer nuttige informatie bevat :)

Dit topic is gesloten.