Toon posts:

Dilemma ivm contractduur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey.

Ik ben sinds dit weekend verhuisd naar een groot huis in de binnenstad van Utrecht waar ik met 2 vrienden tot 1 jan 2008 anti-kraak mag wonen.

Nu willen wij hier een internetaansluiting regelen maar aangezien de meeste providers minimaal een jaarcontract aanbieden en wij geen 4 of 5 maanden willen gaan betalen zonder gebruik te maken van de aansluiting.

Ik vroeg me af of iemand weet of wij ergens een aansluiting kunnen krijgen met een andere contractduur, zeg 6 of 9 maanden oid. Anders wil ik graag weten of er de mogelijkheid is om je internetaansluiting te laten meeverhuizen, dan kunnen we dat ook nog in overweging nemen.

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen, alvast bedankt in ieder geval.

Groeten,

Rik

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:56
Korter dan jaar kan meestal niet.

Meeverhuizen kan altijd. Anders zou iedereen door moeten betalen die gaat verhuizen. Helemaal lastig als er ook nog een telefoon (voip) aan zou hangen.

Gewoon aanvragen en meeverhuizen naar jullie toekomstige woning dus.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

mits je in het gebied blijft zitten waar je ISP ook actief is kan je uiteraard altijd je verbinding meeverhuizen.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Caiw is minimaal 2 maanden (gechecked op www.nationaleprovidertest.nl)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit