Ik ben er vandaag achter gekomen en wat mij betreft is een nieuw topic waard.
DTV bestaat al heel lang en HDTV is echt zo veel anders en nieuwer (andere decoder, andere compressie, andere benodigde TV's, andere aansluitingen, dus ook vast allemaal andere vragen en opmerkingen) dat een apart topic m.i. zeker gerechtvaardigd is.
Ik vraag me af of er iemand ervaring heeft met deze UPC HDTV decoder.
Volgende week komt mijn Sony KDL-40X2000 aan en dan overweeg ik mijn huidige DTV decoder te upgraden naar HDTV. Ook al betreft het slechts in de eerste instantie 2 zenders á EUR 5.99 per maand (ik ga in de 1e instantie geen film of sportkanaal erbij nemen)... het is toch wel mooi om te kunnen kijken in HD (1080i) op een nieuwe 1080p scherm.
In de vorige zomer kwam UPC hopeloos in de knoei met het uitrollen van HDTV tijdens het WK voetbal. Daarna is UPC een tijdje "onder de radar" rustig gaan werken aan oplossingen voor de ondervonden problemen. Heeft iemand al ervaringen met deze "nieuwe" UPC HDTV uitrol? (Misschien een UPC insider?)
edit:
OK...ik zie zojuist het 4e deel
UPC Digital TV - Deel 4
Daarin wordt in de startpost wel de HDTV box gemeld... Als in dat topic de HDTV wat diepgaander wordt besproken dan hoeft er geen apart topic te komen.
[
Voor 10% gewijzigd door
The_Sukkel op 11-05-2007 11:45
]
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450