M2N32-SLI Deluxe & parallele poort connector

Pagina: 1
Acties:

• tellmemore
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-01-2024
Beste medetweakers,

Ik ben de gelukkige bezitter van een Asus M2N32-SLI Deluxe. Hierop zit echter geen ouderwetse printerpoort maar een interne 25 pins connector waarom dus nog een printer poort aangesloten kan worden.
Na wat zoeken kwam ik op de Shuttle Combo parallel and USB port expansion kit uit. Helaas bleek deze niet te passen want het gaat om een Internal port: Parallel Port, 25 pin slim type.

Weet iemand waar ik een soortgelijke connector kan vinden maar dan voor een normale interne 25 pins connector?

Of is het slimmer te zoeken naar een usb2 parallele printerkabel? Of desnoods een interne pci kaart?

Verwijderd

vaak kanje die dingen tegen een bedrag nog bij je moederbordfabrikant bestellen... maar ik denk persoonlijk dat de USB2LPT optie de snelste (en goedkoopste) is

• tellmemore
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:34:
vaak kanje die dingen tegen een bedrag nog bij je moederbordfabrikant bestellen... maar ik denk persoonlijk dat de USB2LPT optie de snelste (en goedkoopste) is
Bedankt voor uw reactie!
Ik heb asus b.v. nog proberen te bereiken maar dat was zo goed als onmogelijk en toen ik eindelijk iemand aan de lijn had werd ik zonder pardon naar een distributeur verwezen!

Even gezocht op usb naar parallele printer kabel en er zijn genoeg mogelijkheden! Denk dat ik daar maar voor ga!

• tellmemore
*sorrie voor de bump**

Om het verhaal even compleet te maken! De USB naar parallel kabel is geen zaligmakende oplossing! Het geeft nogal vaak vreemde problemen en een printer die niet wil printen!
Dus ik opzoek naar 25pin Parallel - 25pin Header Slot Plate! Helaas is zo'n product moeilijk online te vinden en al helemaal een webshop die hem eventueel op zou kunnen sturen naar Nederland.
Toen ben ik maar in een laatste hopeloze poging naar de trendtek gegaan! Gelukkig begrepen ze daar mijn probleem wel en hadden ze nog een oud bakje met daarin precies wat ik nodig had. Helaas had de interne aansluiting 26 gaatjes ipv de gewenste 25 maar het werkt toch prima! Zover ik het nu dan uitgetest heb...